LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er ervaring met Simyo

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
D. van Eeuwijk
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 jun 2008 13:09

Wie heeft er ervaring met Simyo

Ongelezen bericht door D. van Eeuwijk »

Goedemiddag allen,

Mijn partner en ik hebben een partnerabonnement bij Vodafone. Dure grap omdat hij z'n telefoon helemaal niet meer gebruikt en ik ook amper mobiel bel of SMS. Het verlagen van het abonnement kost meer dan dat het nog oplevert, dus we laten het maar zo, het loopt eind januari toch af.

Wij zitten te denken twee mogelijkheden:
* allebei gaan bellen met Simyo
* allebei overstappen naar Vodafone Sim Only

Via de klantenservice worden we geen steek wijzer aangezien zij gewoon geen antwoord willen geven op onze vraag wat de mogelijkheden zijn.

Nadeel van Vodafone Sim Only is dat je toch maandelijks een bedrag kwijt bent en da's toch zonde als je het alleen nog maar sporadisch gebruikt.

Voordeel van Simyo is dat je belt en SMS't voor een vast, laag tarief én dat je automatisch kunt opwaarderen als je onder een bepaald bedrag komt.

Nu heb ik inmiddels al vier jaar ervaring met Vodafone en ik moet zeggen dat het redelijk goed bevalt. Goed bereik etc, maar wel duur. Met Simyo heb ik helemaal geen ervaring en ik ben dan ook zeer benieuwd naar jullie ervaringen.

Wie kan mij adviseren???

Bij voorbaat hartelijk dank!

Vriendelijke groeten,

D. van Eeuwijk

Simyo Webcare
Berichten: 52
Lid geworden op: 05 mar 2009 10:23

Re: Wie heeft er ervaring met Simyo

Ongelezen bericht door Simyo Webcare »

Via een ander forum hebben we u al benaderd. Nogmaals, we hopen dat de keuze op Simyo zal vallen:)

Dutchfan
Berichten: 28
Lid geworden op: 19 aug 2005 01:39

Re: Wie heeft er ervaring met Simyo

Ongelezen bericht door Dutchfan »

Een paar maanden geleden ben ik overgestapt naar Symyo, omdat Telfort de daltarieven verkoos eruit te smijten. En ik bel voornamelijk 's avonds en weekend.
De overstap ging vlot en ik heb ook het automatisch opwaarderen ingesteld.
De gebelde tijden en prijzen zijn ook goed terug te vinden op de site.

Ik heb alleen nog niet in-, naar of vanuit het buitenland gebeld.
Dat is een beetje onduidelijk, de tarieven, want als je vanuit Nederland belt is het vrij duur (alsof Nederland geen Europees land is), en als je IN het buitenland belt kost het rond de 50 cent p.m. In Europese landen dus.

Al met al bevalt het wel, wat mij betreft dus wel aan te bevelen.
p.s. ik heb prepaid, en verbel minder dan een 10je per maand.

Gesloten