LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie heeft ervaring met voicemail van lowcall,

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
aheinen1972

wie heeft ervaring met voicemail van lowcall,

Ongelezen bericht door aheinen1972 »

Ik zou graag voicemail van lowcall op mijn mobieltje willen uitschakelen.

Ik krijg via hun website te zien, dat deze optie niet mogelijk is.

heeft iemand ervaring met het uitschakelen van voicemail bij lowcall

of een tip hoe ik deze wel uitschakelen kan.

ik hoor graag jullie reactie's

denmar

Re: wie heeft ervaring met voicemail van lowcall,

Ongelezen bericht door denmar »

Ik zit in precies hetzelfde schuitje, vandaag mijn simkaart gehad en geprobeerd om de voicemail uit te krijgen, maar dat gaat niet volgens hun site. Maar het moet wel kunnen want bij mijn vrouw is het wel gelukt een tijdje geleden. Wel geprobeerd te bellen maar dat kost je een kapitaal, nu een mail gestuurd naar debitel maar nog niks gehoord.Ik vindt het vreselijk iritant die voicemail maar hun moeten eraan verdienen vandaar dat hij waarschijnlijk niet uit kan.

aheinen1972

Ongelezen bericht door aheinen1972 »

denmar
BerichtGeplaatst op: 19 Mrt 2008 16:24 Onderwerp: wie heeft ervaring met het uitschakelen voicebox van lowcall

Ik zit in precies hetzelfde schuitje, vandaag mijn simkaart gehad en geprobeerd om de voicemail uit te krijgen, maar dat gaat niet volgens hun site. Maar het moet wel kunnen want bij mijn vrouw is het wel gelukt een tijdje geleden. Wel geprobeerd te bellen maar dat kost je een kapitaal, nu een mail gestuurd naar debitel maar nog niks gehoord.Ik vindt het vreselijk iritant die voicemail maar hun moeten eraan verdienen vandaar dat hij waarschijnlijk niet uit kan.

laat je eventjes weten of je antwoord van hun hebt ontvangen

spambam

Ongelezen bericht door spambam »

je kon altijd een (gratis) SMS-bericht naar 1233 met tekst UIT sturen, waarna binnen een paar dagen de voicemail uit was. uit andere fora begrijp ik dat dit soms niet of pas na lange tijd werkt. probeer dat eens?

denmar

Ongelezen bericht door denmar »

Vandaag een reactie gekregen van lowcall op mijn mail waarom je de voicemail niet uit kon zetten en die mevrouw begreep hier niets van en heeft de voicemail van mij uitgezet, dus het kan dus wel. m.v.g.

wpradar

Ongelezen bericht door wpradar »

Op dit moment (20 augustus 2009) is het binnen 1 minuut gepiept: sms het woord UIT naar 1233 en je voicemail staat uit!

Gesloten