Reeds geruime tijd (meer dan 6 maanden nu) hebben we problemen met de diensten van Zeelandnet, onderdeel van energieleverancier Delta. De helpdesk stuurt je van het kastje naar de muur en komt vaak afspraken van terugbellen niet terug.
Aangezien Zeelandnet een lokale aanbieder is ben ik op zoek naar deelgenoten om actie te ondernemen richting Zeelandnet. Het is daar een grote puinhoop zover het van afstand te beoordelen is. Graag even aangeven wie er problemen heeft.
thanks!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft meer problemen met Zeelandnet digitale telefonie
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 08 jan 2008 19:58
Re: Wie heeft meer problemen met Zeelandnet digitale telefonie
Vanaf 23-12-07 problemen problemen met Digitale telefonie van Zeelandnet.
De problemen zijn:
Bellers krijgen ingesprektoon als ze mij bellen terwijl ik niet ingesprek ben.
Gesprekken worden afgebroken.
Nummers moeten drie tot vier keer ingetoetst worden totdat je verbinding krijgt, en werkt het dan, dan treden vorige storingen op.
Na 2 emails en telefoontjes nog geen oplossing voor de genoemde problemen.
Mijn geduld is op. Ben van plan mijn abonnement bij zeelandnet te
beeindigen, op grond van wanprestatie van zeelandnet.
Vandaag 09-01-08 is er telefonisch contact door de helpdesk opgenomen met mij.
Dit gesprek werd door mij als prettig ervaren, Beide partijen zijn bereid
om tot een oplossing van de problemen te komen. Wij hebben afspraken gemaakt wie wat doet, en hoe wij met elkaar hierover communiceren.
Ik heb mijn eerdere negatieve opmerkingen over de helpdesk dan ook
uit eigen beweging verwijderd.
De problemen zijn:
Bellers krijgen ingesprektoon als ze mij bellen terwijl ik niet ingesprek ben.
Gesprekken worden afgebroken.
Nummers moeten drie tot vier keer ingetoetst worden totdat je verbinding krijgt, en werkt het dan, dan treden vorige storingen op.
Na 2 emails en telefoontjes nog geen oplossing voor de genoemde problemen.
Mijn geduld is op. Ben van plan mijn abonnement bij zeelandnet te
beeindigen, op grond van wanprestatie van zeelandnet.
Vandaag 09-01-08 is er telefonisch contact door de helpdesk opgenomen met mij.
Dit gesprek werd door mij als prettig ervaren, Beide partijen zijn bereid
om tot een oplossing van de problemen te komen. Wij hebben afspraken gemaakt wie wat doet, en hoe wij met elkaar hierover communiceren.
Ik heb mijn eerdere negatieve opmerkingen over de helpdesk dan ook
uit eigen beweging verwijderd.
Re: Wie heeft meer problemen met Zeelandnet digitale telefonie
Wij hebben nu ook bijna een jaar digitale telefonie van zeelandnet, in het begin hebben wij ook problemen gehad, wij waren niet de enigste op het dorp. Ze hebben naar aanleiding van de klachten het één en ander vernieuwd aan kabels e.d. en nu hebben wij (Bijna) nooit meer problemen (de laatste 3 maanden gaat het perfect)