LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie is er nog meer ontevreden over t-mobile?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
moniquejvr
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mei 2010 19:38

Wie is er nog meer ontevreden over t-mobile?

Ongelezen bericht door moniquejvr »

Ik ben een zeer ontevreden t-mobile klant. Ze durven €150 voor op 1 dag mobiel internetten te vragen en weigeren te melden wat de kosten inhouden omdat ze dat zogenaamd niet weten. Zelf kan ik namelijk geen 'tastbaar' bewijs van de verbinding vinden. Ik heb letterlijk niets ontvangen voor de €150 omdat de verbinding waarschijnlijk ook nog per abuis tot stand gekomen is.... Na herhaaldelijke verzoeken, is mij gewezen op de kleine lettertjes in een prijsplan (pdf) daarin wordt genoemd dat je voor t-zones (n.b. een dienst van t-mobile zelf) gewoon de volle mep, in mijn geval €150 moet betalen.Terwijl ze op hun website melden dat er max. €7,50 per dag gerekend wordt.

stofzuigertje

Re: Wie is er nog meer ontevreden over t-mobile?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Via zoeken op deze site en bij Vara Kassa en je bent pas zondag klaar met lezen en je weet welke producten van welke aanbieder welke problemen of goede eigenschappen heeft.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Wie is er nog meer ontevreden over t-mobile?

Ongelezen bericht door berndv »

Ik snap dat je ontevreden bent, maar 2 topics over hetzelfde probleem in dezelfde categorie starten is wel een beetje overdreven, vind je zelf ook niet?

macadamia
Berichten: 81
Lid geworden op: 03 jan 2010 10:08

Re: Wie is er nog meer ontevreden over t-mobile?

Ongelezen bericht door macadamia »

Alleen maar ontevreden :twisted:

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Wie is er nog meer ontevreden over t-mobile?

Ongelezen bericht door Ulbe »

Één keer T-mobile gehad, nóóit meer!, waardeloos!, :evil:

Slechte dekking en een grote bek van helpdesk toe, terwijl je in vriendelijke bewoording het probleem voorlegt,

KPN en Vodaphone, geen dekkingproblemen meer, en ik kan overal bellen zoals het hoort,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Thundercracker
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 mar 2010 23:13

Re: Wie is er nog meer ontevreden over t-mobile?

Ongelezen bericht door Thundercracker »

TMobile is top overal dekking nooit geen problemen hier dus valt wel mee.

En als je zelf je telefoon bediend of lieve rniet weet hoe hij werkt waardoor er een verbinding open is continu is dat jou eigen fout niet die van T-mobile..

Toetsblokkering doet wonderen maarja boekje van de mobo lezen vast niet gedaan..

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Wie is er nog meer ontevreden over t-mobile?

Ongelezen bericht door Ulbe »

In jouw gebied top,

In mijn gebied flop, blij dat ik van die rommel af ben,

iedere keer naar buiten rennen om normaal kontakt te houden verveeld ook snel,


Vriendelijke groeten,

Ulbe

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Wie is er nog meer ontevreden over t-mobile?

Ongelezen bericht door atesli »

Ik ben ook zeer tevreden over T-mobile.
Ook qua ontvangst geen problemen gehad.
En ik kom op best weg afgelegen plekken.
Weleens wat streepjes minder maar nog altijd ontvangst

witte angora
Berichten: 31285
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wie is er nog meer ontevreden over t-mobile?

Ongelezen bericht door witte angora »

atesli schreef:Ik ben ook zeer tevreden over T-mobile.
Ook qua ontvangst geen problemen gehad.
En ik kom op best weg afgelegen plekken.
Weleens wat streepjes minder maar nog altijd ontvangst
Ik geloof je wel, toch zijn er gebieden waar de ontvangst van T-Mobile niet echt denderend is. Ik woon in de bollenstreek, dicht bij de kust, hier thuis kost het me de grootste moeite mijn gesprekspartners te verstaan, en dat geldt andersom ook. Ga ik naar Haarlem of Leiden, dan is de ontvangst stukken beter.

Officieel is er hier volgens T-Mobile een volledige dekking, maar toen ik nog Telfort had, was de verbinding toch echt stukken beter.

Probleem is natuurlijk dat ik hier woon, en hier het meeste bel, hier ook mijn zaakjes moet regelen. En dan is een goede ontvangst toch wel prettig.

Maar, gezien het bedrag wat ik betaal (5,01 euro per maand) en het feit dat ik iedere maand nog behoorlijk wat beltegoed overhoudt, hoor je mij verder niet klagen. Tot oktober zit ik gebonden aan T-Mobile, daarna wordt het toch echt Vodafone of opnieuw Telfort.

marrial
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2010 10:44

Re: Wie is er nog meer ontevreden over t-mobile?

Ongelezen bericht door marrial »

ik ben zeer ontevreden over Tmobile. Onbeschoft te woord gestaan aan de helpdesk. Onduidelijk bandje, je wordt steeds doorverwezen en waar je zijn moet als je iemand wilt spreken is een grote speurtocht; kost allemaal geld. Klachtenbehandeling is slecht. Zij kunnen nooit ergens wat aan doen. Vaak onderweg geen bereikbaarheid. In bos, duin en strand. Daar heb ik toch een mobiele telefoon voor. Juist voor onderweg! Ook ontvang je de rekening via hun site, je moet inloggen. Bij mij werkt dat steeds niet. Inloggen werkt niet, als ik rekening opvraag per post moet ik daar E 5,-- extra voor betalen. Kortom; klant onvriendelijk, gebrekkige service.
Ik wil graag mensen uitnodigen die dezelfde klachten hebben vragen te bundelen, zodat wij gezamenlijk een klacht in kunnen dienen ter verbetering van bovenstaande klachten.

marrial
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2010 10:44

Re: Wie is er nog meer ontevreden over t-mobile?

Ongelezen bericht door marrial »

:mrgreen:
marrial schreef:ik ben zeer ontevreden over Tmobile. Onbeschoft te woord gestaan aan de helpdesk. Onduidelijk bandje, je wordt steeds doorverwezen en waar je zijn moet als je iemand wilt spreken is een grote speurtocht; kost allemaal geld. Klachtenbehandeling is slecht. Zij kunnen nooit ergens wat aan doen. Vaak onderweg geen bereikbaarheid. In bos, duin en strand. Daar heb ik toch een mobiele telefoon voor. Juist voor onderweg! Ook ontvang je de rekening via hun site, je moet inloggen. Bij mij werkt dat steeds niet. Inloggen werkt niet, als ik rekening opvraag per post moet ik daar E 5,-- extra voor betalen. Kortom; klant onvriendelijk, gebrekkige service.
Ik wil graag mensen uitnodigen die dezelfde klachten hebben vragen te bundelen, zodat wij gezamenlijk een klacht in kunnen dienen ter verbetering van bovenstaande klachten.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Wie is er nog meer ontevreden over t-mobile?

Ongelezen bericht door berndv »

marrial, in delen ben ik het met je eens. met de klantenservice op zich geen ervaring, maar duur? met de oude abo's is de klantenservice gratis te bellen, met de nieuwe kost het je gewoon reguliere belminuten, in binnen en buitenland.

gewone factuur per post kost je niets extra, een specificatie opvragen kost 5 euro. Wil je maandelijks automatisch een specificatie kost je dat 2,50 per maand. staat gewoon op hun prijslijst.

en dat inloggen? ik zelf heb er geen problemen mee. lukte mij in het begin ook niet, maar kwam door dingen die ik zelf fout deed. met hulp van de klantenservice is het uiteindelijk gelukt.

marknijhuis
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 mei 2010 09:56

Re: Wie is er nog meer ontevreden over t-mobile?

Ongelezen bericht door marknijhuis »

Er zijn zoveel klachten over T-Mobile doordat het de laatste maanden erg veel te maken heeft gehad met overcapaciteit op het netwerk. (voor meer info: http://www.delaagsterekening.nl/blog/20 ... kprobleem/
T-Mobile zegt zelf dat ze het netwerkprobleem volledig hebben hersteld en dat mensen er geen hinder meer van zullen ondervinden (zie artikel: http://www.delaagsterekening.nl/blog/20 ... a-netwerk/

Dit alles heeft voornamelijk betrekking op het dataverkeer van T-Mobile.

jb511
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jun 2010 18:10

Re: Wie is er nog meer ontevreden over t-mobile?

Ongelezen bericht door jb511 »

rekeningen die niet kloppen, en dan hoor je via klantenservice, dat ze in het verleden een fout gemaakt hebben, word gewoon als extra kosten in rekening gebracht zonder uitleg, je moet ze maar geloven van klantenservice, want een correcte factuur, dat doen we niet van die extra kosten, maar ik moet wel extra kosten maken voor t-mobile's fout, a' zoveel cent per minuut, om er achter te komen wat er mis is, want ze hebben toch geen contact gegevens van mij,
om mij te informeren
(stom,stom,stom van mij, apie maakt een fout jantje mag er voor bloeden, zo werkt het bij t-mobile)
met meerdere abonnementen al 5 a 6 jaar bedank t-mobile het zijn je vaste klanten maar

Jahier
Berichten: 45
Lid geworden op: 02 jul 2010 13:17

Re: Wie is er nog meer ontevreden over t-mobile?

Ongelezen bericht door Jahier »

Mijn abonnement is eind augustus bij T-mobile afgelopen! Sinds mei gaat verbinding leggen/houden een stuk slechter. Ik heb hierover gebeld en hoorde dat er inderdaad iets met het netwerk aan de hand is. Enkele weken geleden kreeg ik bericht dat de problemen zijn opgelost, ik merk er echter weinig van! Vaak moet ik naar de weg lopen om verbinding te krijgen, terwijl ik in de stad woon. Ik krijg overigens wel van 2 maanden abonnementsgeld terug, voor de overlast. Mijn advies: gewoon blijven klagen, tot de problemen zijn opgelost of overstappen naar een andere provaider!

morcos
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jan 2010 22:14

Re: Wie is er nog meer ontevreden over t-mobile?

Ongelezen bericht door morcos »

Ja, ik ben ontevreden over T mobile omwille van het volgende:
Tijdens een verblijf in Belgie wordt mijn broer die in Belgie woont tot vijfmaal toe door mij gebeld over het Nedrlandse net zonder dat ik daar iets vanaf weet. Had blijkbaar mijn toetsblokering niet aanstaan. Kosten 20 Euro.
Maar nu komt het en dat zouden we allemaal moeten doen!!!!!!
Ik heb nog gebeld tot mijn tegoed op was. Ik kan nog gebeld worden en dat hou ik zo tot ik een andere provider heb, hierdoor heb ik mijn 20 Euro reeds lang terug en oplichters kunnen barsten, als het niet anders kan dan maar terug naar vroeger.

marknijhuis
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 mei 2010 09:56

Re: Wie is er nog meer ontevreden over t-mobile?

Ongelezen bericht door marknijhuis »

Sorry Morcos maar ik begrijp niet helemaal wat je nou precies doet/gedaan hebt... zou je het misschien iets duidelijker kunnen uitleggen? thx!

macadamia
Berichten: 81
Lid geworden op: 03 jan 2010 10:08

Re: Wie is er nog meer ontevreden over t-mobile?

Ongelezen bericht door macadamia »

Ik ben nu al zover dat ik bij een incassobureau ben terecht gekomen.
Want alle brieven via tmobile gaan automatisch.
Ze hebben het fatsoen niet eens om te reageren
Wat heeft aangetekend in deze tijd dan nog voor nut?
T-mobile betaald het incasso bureau en is van al het gez**k af.
En In(c)asso's gaan ver hoor, ze hebben hun betaling toch al gehad.
Ik zou daar nooit willen werken hoe laag kun je zakken om mensen het leven zuur te maken als het niet terecht is.
Aan dit soort praktijken zowel T-Mobile en andere aanbieders moet een keer een einde komen. Ze worden rijk van andermans ellende

Admirals
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2010 15:48

Re: Wie is er nog meer ontevreden over t-mobile?

Ongelezen bericht door Admirals »

Eind 2009 heb ik met een vriend aangemeld bij T-Mobile Family om onderling gratis te kunnen bellen, na enkele maanden nadat mijn factuuren altijd minimaal 20,00 euro boven mijn huidige abbo uitkwamen ben ik is goed naar mijn facturen gaan kijken omdat ik naast bellen met mijn vriend in de T-Mobile Family niet zoveel belde met andere, iedergeval niet zoveel om over mijn bundel te gaan.

Na controle van mij facturen kwam ik erachter als ik met mijn vriend in de T-Mobile Family belde, gewoon moest betalen! terwijl ik letterlijk in de lijst van de T-Mobile Family stond.

Na te hebben gebelt met T-Mobile ben ik alsnog goed in de Family gezet zodat we gratis konden bellen. Verder niks meer gehoord over de hoge kosten die ik heb gemaakt (€120+) omdat ik niet bij T-mobile intern goed in de Family zat.

Intussen ben ik bij de winkel langs geweest en al z'n 10x gebelt zonder enige reactie of ben niet teruggebelt. Er is zelfs zonder reden de telefoon opgehangen.

Ik eis mijn gemaakte kosten terug die T-Mobile onterecht heeft gecredititeerd.

Gesloten