LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Word gek van Tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Kaatje1970

Word gek van Tele2

Ongelezen bericht door Kaatje1970 »

Hallo

Ik weet niet meer wat ik moet doen er gaat van alles fout bij Tele2.
Communicatie is gewoon heel slecht alles loopt langs elkaar heen .
Je moet dingen zoveel keer opsturen voordat ze het pas inzien.
Onterecht aansluiten kosten bereken onterecht afsluiten enz.
Ze willen gewoon niet luisteren en begin nu aardig radeloos te worden.
Ik weet niet meer wat ik moet doen.

NeoDutchio

Re: Word gek van Tele2

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat u kunt doen is uw probleem uitleggen. Zo kunnen wij er geen zinnig advies op geven.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Kaatje1970 schreef:Hallo

Ik weet niet meer wat ik moet doen er gaat van alles fout bij Tele2.
Communicatie is gewoon heel slecht alles loopt langs elkaar heen .
Je moet dingen zoveel keer opsturen voordat ze het pas inzien.
Onterecht aansluiten kosten bereken onterecht afsluiten enz.
Ze willen gewoon niet luisteren en begin nu aardig radeloos te worden.
Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Serieus niet om flauw te doen ofzo, ik begrijp wel dat je behoorlijk hoog op de frustratieladder staat, en het is soms een taaie stroeve bende bij de klanten"service" van dit soort bedrijven, maar als je zo ook naar hen communiceert kan ik een deel van de mis-communicatie wel plaatsen, en die ligt mogelijk niet bij Tele2.

Je bent zo te lezen aangesloten, en ook weer afgesloten? Waarom is dat gebeurd, heb jij zelf een contract opgezegd? En wat moest je dan precies opsturen naar ze?

BreejKC

Ongelezen bericht door BreejKC »

Wat er precies tussen u en Tele2 aan de hand is heeft u hier niet uitgelegd. Als u echter Tele2 op dit forum in de zoekbalk intikt zult u zien dat u zeker niet de enige bent waarbij Tele2 in haar afhandeling van zaken niet de schoonheidsprijs verdiend.

Wanneer u zeker weet dat u volledig correct gehandeld heeft en dat nu Tele2 er een bende van maakt dan volgt u de volgende procedure. Dien officieel en schriftelijk een klacht in bij Tele2. Doe dit bij voorkeur per aangetekend schrijven waarmee u bewijst dat de klacht bij Tele2 is aangekomen. Geef Tele2 een redelijke termijn om uw klacht op te lossen en stel als eis dat schriftelijk door Tele2 op uw klacht wordt gereageerd. Reageert Tele2 binnen de door u gestelde termijn niet (schriftelijk) of wordt uw klacht niet naar tevredenheid opgelost, wendt u zich dan tot de Geschillencommissie telecommunicatie. Het aangaan van een geschil kost er weliswaar € 50,00. Maar als vast komt te staan dat u het geschil wint en de tegenpartij niet goed gehandeld heeft krijgt u die € 50,00 terug.

Gesloten