wie o wie kan mij helpen
ik heb al op een paar sites mijn verhaal gezet.
ik word letterlijk gek van vodafone
vorig jaar had ik vodafone gebeld om mijn verlenging te annuleren en om mijn abonnement te beeindigen.dit was geen probleem,het kon gewoon,terwijl ze mij niets hadden verteld om toch ook even schriftelijk op te zeggen.ik dacht dus dat het geregeld was,vanaf die tijd ook geen facturen meer ontvangen.in die tijd ben ik verhuisd.
zie ik ineens aan mijn afschriften in augustus 2008 dat er nog steeds geld werd afgehouden.
na 1000x bellen met de klantenservice wist ik nog niets en zei ook niet??ze konden mij niet vertellen waarom ik geen facturen meer heb ontvangen......
om het verhaal niet te lang te maken. ze hebben mij gebeld met het verhaal dat alles klopte en dat ik in mijn gelijk stond en niets hoefde te betalen.ik dacht fijn.....niet dus...aantal dagen later weer een rekening van vodafone.
weer gebeld hoe dit kon gebeuren,was een foutje ,was nog niet doorgegeven aan een andere afdeling.opgelost? niet dus nu krijg ik de incasso in mijn nek.ik heb klachtbrieven gestuurd en alles erop en eraan.maar ik krijg geen gelijk.het enigste wat ze zeggen is dat het mijn fout is en dat ik gewoon moet betalen.
het rare is dat ik vorige week een brief heb gehad met wanneer er brieven enz zijn verstuurd naar mij ,maar ze kunnen niet nagaan wie mij gebeld heeft over het verhaal dat alles was opgelost,en dat ik de rekening niet hoefde te betalen.????
jammer dat ik niets heb opgenomen ,dan wistik zeker dat ik in mijn GELIJK stond.
het hulpje webrelations heb ik ook niets aan ,reageren amper en zeggen dat ze proberen om wat te kunnen doen,krijg je een brief thuis : zo spoedig mogelijk betalen ik weet zeker dat ze mijn klacht brief niet hebben gelezen met de punten erin waarom ik niet betaal.
ik wacht wel af...anders maar voor het gerecht.
dit pik ik niet,meerdere mensen zijn al de dupe geworden door vodafone.
ik blijf dit gewoon aan vechten.....
ze hebben mij nu zo kwaad gemaakt door het niet luisteren naar de mensen,en maar 1 zin in de mond te hebben : jij bent fout ,en gewoon betalen.
zal het ook eens doen ,misschien dat ze mij dan ook eens betalen,
gr helpme
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wordt gek van vodafone
Re: wordt gek van vodafone
Als je geen bevestiging hebt ontvangen van je opzegging dan wordt het natuurlijk lastig. Ik hoop dat je inmiddels het abonnement wel al hebt kunnen stopzetten.
Misschien kun je eens op een rustig moment een Vodafone winkel binnenlopen en vragen of zij het een en ander voor je kunnen nakijken?
Misschien kun je eens op een rustig moment een Vodafone winkel binnenlopen en vragen of zij het een en ander voor je kunnen nakijken?
Re: wordt gek van vodafone
ik heb al een mail gestuurd naar juridisch loket,en naar nog een aantal juridische site's, ik hoop dat zei een antwoord op mijn vragen hebben.
ik wacht nog een paar dagen af en dan kijk ik wel wat ik ga doen.
ik laat iets weten als ik iets meer hoor
gr helpme
ik wacht nog een paar dagen af en dan kijk ik wel wat ik ga doen.
ik laat iets weten als ik iets meer hoor
gr helpme