LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Youfone abonnement voor blackberry proberen af te sluiten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
peterderonde

Youfone abonnement voor blackberry proberen af te sluiten

Ongelezen bericht door peterderonde »

Hallo,

Ik heb op 30 augustus 2011 een aanbieding van youfone geaccepteerd om een contract overname geaccepteerd van simyo naar youfone. de 9,95 inschrijfkosten zijn direct door youfone afgeschreven van mijn rekening. het is nu 8 oktober 2011 en ik heb helemaal niets van youfone ontvangen en kan dus ook niet bellen. Nu ik hier de andere reacties lees over youfone, heb ik spijt als haren op mijn hoofd.

Mijn nummer bij simyo is ook niet overgedragen naar youfone zoals afgesproken is heb gebeld met het telefoonnummer van youfone blackberry klantenservice

Op maandag 3 oktober heb ik contact opgenomen met allereerst het nummer 0900-6983663 daar heb ik het nummer van de klantenservice blackberry youfone: 010-2807026 gekregen en gebeld. Hier heb ik een medewerker gesproken met de vraag van de status van mijn bestelling omdat ik buiten de afschrijving van mijn rekening niets heb vernomen of ontvangen.

Ik zou van een medewerker van 010-2807026 een mail ontvangen maar tot op heden is dit ook niet gebeurt.

Mensen kijk dus uit voordat je probeert met youfone in zee te gaan, ze schrijven direct 9,95 af en je ontvangt helemaal niets! ook geen info over de status enz.

Gerda FS

Re: Youfone abonnement voor blackberry proberen af te sluiten

Ongelezen bericht door Gerda FS »

Is simkaart inmiddels toegestuurt?
Ik heb helaas ook een abonnement afgesloten met youfone, maar wacht ook maar op de simkaart. Heb er niet veel vertrouwen meer in na het lezen van deze site. Heb je tips?

klanttobe

Ongelezen bericht door klanttobe »

Youfone niet doen ! Bij het afsluiten van een abonnement voor de mobiele telefoon wordt de volgende dag het aansluitbedrag van eur 9,95 afgeschreven. Vervolgens hoor je niets meer tot je zelf contact opneemt. Doe je dit via mail dan krijg je nietszeggende mailtjes terug waarin wordt verwezen naar de website en een duur 0900 nummer. Er wordt inhoudelijk niet ingegaan op de vraag van de klant over levering van het gevraagde abonnement. Na veel heen en weer gemail ben ik geen stap verder gekomen. Ik heb geen simkaart ontvangen en de wettelijke termijn van 30 dagen levertijd is overschreden. Ik ga nu een aangetekende brief sturen waarin ik de overeenkomst ontbind en mijn aansluitbedrag terugvraag. Ik voel me behoorlijk in de maling genomen. Youfone NIET DOEN !

Gerda FS

Ongelezen bericht door Gerda FS »

Helaas kreeg ik op de laatste dag voor het ultimatum afliep de simkaart toegestuurd en was mijn zoon blij dat hij eindelijk weer kon bellen, pingen en internetten.
Maar ik hou mijn hart vast voor de rest v/d looptijd.
Ik ga zeker aan het eind van de contractstermijn weg, want het loopt allemaal voor geen meter. En de contacten met Youfone zijn zo slecht. Ze doen niets op tijd of in 1 keer goed als ik de berichten
lees op internet en mijn eigen ervaringen. :(

Gesloten