LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Youfone Netherlands B.V. is failliet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
aheinen1972

Youfone Netherlands B.V. is failliet

Ongelezen bericht door aheinen1972 »

volgens informatie op kamer van koophandel en http://www.bellen.com is Youfone Netherlands B.V. met kvk nummer 24438457 0000 failliet,

Ik heb mijn huidige telefoonabonnement bij Youfone.

wat moet ik nu doen, want ik wil mijn huidige telefoonnummer graag houden?

wat zijn mijn rechten en plichten?

Pindakaaspotje

Re: Youfone Netherlands B.V. is failliet

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

mogelijk maken ze een doorstart.. in dat geval zit je ook nog gewoon aan je abonnement vast. Ik zou het even afwachten en eens contact met ze op proberen te nemen

aheinen1972

Re: Youfone Netherlands B.V. is failliet

Ongelezen bericht door aheinen1972 »

Mail gehad van Youfone,

--------
"Belangrijke mededeling over uw factuur

Beste klant,

U heeft uw factuur over de maand augustus 2010 nog niet van Youfone ontvangen. Youfone heeft half september hinder ondervonden bij het incasseren van uw openstaande saldo. U valt hierin niets te verwijten en Youfone heeft hard gewerkt aan een oplossing. De factuur over augustus zal morgen van uw rekening worden geïncasseerd. Onze oprechte excuses voor de vertraging. Uw factuur over september zal 19 oktober geïncasseerd worden.

Met vriendelijke groet,

Team Youfone"
----------------

echter heb ik geen Factuur ontvangen, ben benieuwd wat er "morgen" van mijn bankrekening zal worden afgeschreven :shock:

Gesloten