LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Youfone opzegging . . .

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
krizzdio

Youfone opzegging . . .

Ongelezen bericht door krizzdio »

Wie weet iets over het volgende:

Ik heb als einddatum (2 jaar) in onze drie contracten staan; 2x op 6 april en 1x op 9 april aanstaande. Wij willlen ivm de giga-slechte service van Youfone daar per vervaldata weg om naar een echte provider te gaan. Maar Youfone zegt het volgende:

"De ingangsdatum van uw abonnement is de dag waarop uw simkaart actief is geworden, vanaf deze dag bent u namelijk ook de abonnementskosten pas gaan betalen. De datum op uw contract is de datum waarop het abonnement is aangevraagd"

Klopt dit verhaal, of wordt de consument weer eens zwaar in de maling genomen !

Wie kan ons hierover iets vertellen. Staan wij in ons recht, en zal ik de DAS inschakelen !

Alvast bedankt voor je reactie !

berndv

Re: Youfone opzegging . . .

Ongelezen bericht door berndv »

krizzdio schreef:Wie weet iets over het volgende:

Ik heb als einddatum (2 jaar) in onze drie contracten staan; 2x op 6 april en 1x op 9 april aanstaande. Wij willlen ivm de giga-slechte service van Youfone daar per vervaldata weg om naar een echte provider te gaan. Maar Youfone zegt het volgende:

"De ingangsdatum van uw abonnement is de dag waarop uw simkaart actief is geworden, vanaf deze dag bent u namelijk ook de abonnementskosten pas gaan betalen. De datum op uw contract is de datum waarop het abonnement is aangevraagd"

Klopt dit verhaal, of wordt de consument weer eens zwaar in de maling genomen !

Wie kan ons hierover iets vertellen. Staan wij in ons recht, en zal ik de DAS inschakelen !

Alvast bedankt voor je reactie !
U neemt een contract voor x maanden, 24 in uw geval. Uw abonnement en contract gaan in vanaf het moment van activatie inderdaad, niet per definitie op de aanvraagdatum.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Hoeveel tijdsverschil zit er tussen de genoemde data en de activatie van de abonnementen?

krizzdio

Ongelezen bericht door krizzdio »

Bij mijzelf een kleine maand en bij mijn vrouw en kind langer (weet niet precies hoeveel) !

Gesloten