Ik heb een abonnement afgesloten bij youfone. Vrijdag 1-11-2013 zou de simkaart geactiveerd worden. Vrijdagmorgen werkte deze niet dus gebeld met youfone, na een half uur eindelijk contact.. Zou rond de middag in orde moeten zijn, moest de gsm maar af en toe uit en weer aan zetten. `s-avonds nog steeds niets, weer gebeld. Na weer een half uur kreeg ik het bericht dat het tot maximaal 24 uur kon duren. Volgende dag, nog steeds niets, contact opnemen kan dan niet meer omdat het weekend is. Maandag weer gebeld, na 20 minuten (jaja) iemand gesproken die het door zou geven aan de technische dienst. Maandagavond werkte het nog steeds niet, weer gebeld, zelfde verhaal, op de vraag om iemand te spreken die me wel kon helpen kreeg ik als antwoord dat ze zelf ook geen contact kunnen opnemen met degene die e.e.a. moeten oplossen? Vandaag weer gebeld, weer hetzelfde standaard verhaaltje, zit nu al 5 dagen zonder telefoon. De "klantenservice" is niet meer dan een calldesk. Letterlijk antwoord: wij zetten de melding door maar kunnen verder ook geen telefonisch contact opnemen met de technische dienst die dit verder moet gaan oplossen.
Er is dus niemand die je helpt, even voor je kijkt wat het probleem zou kunnen zijn.
Slechte zaak dat ik, na 5 dagen, 5 keer bellen en het 3 keer loggen van het probleem via het contactformulier nog steeds met niemand contact kan krijgen die me wel kan helpen, wordt vervolgt.
P.s. het gaat om simkaartnummer 55035380, mocht iemand van youfone zich geroepen voelen toch nog in aktie te komen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Youfone, simkaart activeren
-
F.van Holten
Re: Youfone, simkaart activeren
En nu ?
Wij kunnen u simkaart ook niet activeren, u moet dus bij de tel. Maatschappij zijn.
Wij kunnen u simkaart ook niet activeren, u moet dus bij de tel. Maatschappij zijn.
Re: Youfone, simkaart activeren
Meervoud, bij welke phone bedrijf werkt Holten ?F.van Holten schreef:En nu ?