LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Z11 PREPAID VAN VODAFONE

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
rorije17
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2007 11:58

Z11 PREPAID VAN VODAFONE

Ongelezen bericht door rorije17 »

Mijn zoon (12 jaar) is overgestapt van gewone prepaid naar Z11 prepaid
van vodafone. Bij opwaardering met 10 euro, zou er 20 euro beltegoed bijgeschreven worden. Hij heeft tijdelijk een ander nummer gekregen,
en na 5 dagen kreeg hij zijn oude nummer weer terug. Vanaf die tijd kan hij helemaal niet meer bellen. Dat heeft 5 weken geduurd. Als hij nu wil bellen dan zegt een stem dat hij geen beltegoed meer heeft, terwijl de simkaart is opgewaardeerdt. Vodafone zegt dat er een computerstoring is. Maar het duurdt nu al 5 weken. Dit is toch geen service.

biejanka
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 jun 2006 13:19

Re: Z11 PREPAID VAN VODAFONE

Ongelezen bericht door biejanka »

neem contact op met www.z11.nl en stel daar de vraag over het wel/niet bijschrijven van beltegoed.

En anders bel met 0800-1258, dit is de gratis helpdesk van Z11.

Suc6 ermee !

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: Z11 PREPAID VAN VODAFONE

Ongelezen bericht door ehltech »

heb je vodafone al gebeld hierover ? wellicht is het zo opgelost

Dean
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jan 2007 01:02

Re: Z11 PREPAID VAN VODAFONE

Ongelezen bericht door Dean »

Dat is inderdaad een vodafone z11 probleem wat loopt.
Bel even naar de klantenservice 0800-1258
wellicht kunnen ze uw telefoon nummer opnieuw doorgeven naar de technische dienst, en is het probleem hopelijk voor uw zoon snel verholpen

Gesloten