Mijn zoon (12 jaar) is overgestapt van gewone prepaid naar Z11 prepaid
van vodafone. Bij opwaardering met 10 euro, zou er 20 euro beltegoed bijgeschreven worden. Hij heeft tijdelijk een ander nummer gekregen,
en na 5 dagen kreeg hij zijn oude nummer weer terug. Vanaf die tijd kan hij helemaal niet meer bellen. Dat heeft 5 weken geduurd. Als hij nu wil bellen dan zegt een stem dat hij geen beltegoed meer heeft, terwijl de simkaart is opgewaardeerdt. Vodafone zegt dat er een computerstoring is. Maar het duurdt nu al 5 weken. Dit is toch geen service.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Z11 PREPAID VAN VODAFONE
Re: Z11 PREPAID VAN VODAFONE
neem contact op met www.z11.nl en stel daar de vraag over het wel/niet bijschrijven van beltegoed.
En anders bel met 0800-1258, dit is de gratis helpdesk van Z11.
Suc6 ermee !
En anders bel met 0800-1258, dit is de gratis helpdesk van Z11.
Suc6 ermee !
Re: Z11 PREPAID VAN VODAFONE
heb je vodafone al gebeld hierover ? wellicht is het zo opgelost
Re: Z11 PREPAID VAN VODAFONE
Dat is inderdaad een vodafone z11 probleem wat loopt.
Bel even naar de klantenservice 0800-1258
wellicht kunnen ze uw telefoon nummer opnieuw doorgeven naar de technische dienst, en is het probleem hopelijk voor uw zoon snel verholpen
Bel even naar de klantenservice 0800-1258
wellicht kunnen ze uw telefoon nummer opnieuw doorgeven naar de technische dienst, en is het probleem hopelijk voor uw zoon snel verholpen