LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer slechte en onvriendelijke service van Lovella van Simyo

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
RS84

Zeer slechte en onvriendelijke service van Lovella van Simyo

Ongelezen bericht door RS84 »

Beste,

Ik heb een factuur van 16-11-2012 ontvangen van Simyo. Op deze factuur staat een totaalbedrag dat 50 cent afwijkt in mijn nadeel. Nu gaf Novella van de klantenservice aan dat dit vanwege een technische fout is en dat ik een MMS zou hebben gestuurd. Nu heb ik nog nooit een MMS gestuurd en dus ook niet in de afgelopen periode. Gevraagd of dit kan worden uitgezocht.

Antwoord is dat het is geregistreerd op het netwerk en dus in rekening wordt gebracht. MMS zou naar een mailadres zijn gestuurd dus zou via internetbundel moeten gaan. Novella wil mij niet tegemoet komen en heeft dus een klant van Simyo zeer ontevreden gemaakt.

Ik verwacht een nette oplossing, dwz dat de 50 cent wordt gecrediteerd en de factuur klopt. Principe is gewoon dat die 50 cent onterecht in rekening is gebracht omdat ik geen MMS verstuur. Dit wil ze niet in orde maken.

Slechte zaak Simyo!

Brainless

Re: Zeer slechte en onvriendelijke service van Lovella van Simyo

Ongelezen bericht door Brainless »

MMS gaat niet via een internetbundel maar via GPRS.
Het is een type sms waarmee je naast tekst ook plaatjes en geluid kan versturen.
Je hoeft niet perse plaatjes te versturen om een mms te creëren.
Ook een standaard smsje kun je versturen als mms.

Als je een mms hebt ontvangen (staat gewoon tussen je smsjes) en je stuurt deze door naar een ander, dan verstuurd hij deze automatisch ook als mms.

Het klopt dat deze duurder zijn dan smsjes en buiten je sms-bundel vallen.

RS84

Ongelezen bericht door RS84 »

Punt blijft dat ik geen MMS heb verstuurd, ben nog net slim genoeg om te weten wat het is namelijk. :lol:

harley68

Ongelezen bericht door harley68 »

En het gaat om 50 cent?

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Is dit serieus :shock: :roll:

grun

Ongelezen bericht door grun »

RS84 schreef:Antwoord is dat het is geregistreerd op het netwerk en dus in rekening wordt gebracht. MMS zou naar een mailadres zijn gestuurd dus zou via internetbundel moeten gaan. Novella wil mij niet tegemoet komen en heeft dus een klant van Simyo zeer ontevreden gemaakt.
Misschien dat je ooit een email hebt gekregen waaraan een mms als bijlage hing. Als jij dan replied op dat bericht, verstuur je ook die bijlage nogmaals. Daarmee verstuur je dan een mms zonder het zelf te beseffen.

Barman

Ongelezen bericht door Barman »

Dus die arme Lovella wordt aan de schandpaal genageld omdat zij 50 cent niet kan verklaren?

Gesloten