LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zeer slechte ervaring met KPN HI ; betreft pre paid pakket

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kymcopeople2008

zeer slechte ervaring met KPN HI ; betreft pre paid pakket

Ongelezen bericht door kymcopeople2008 »

Op 23 12 2011 ontving ik een telefoon in beschadigde doos die ik direct terugstuurde naar KPN HI.Nu anderhalve maand later en meer dan 50 verstuurde maisl verder heb ik nog steeds mijn 90 euro niet terug.Ik heb de bewijzen van versturen van volldig pakket vele mailen gemaild.Dus het ordernummer, de verstuurcode , de boekingsbon etc maar ook de hele transactie gefilmd en ook dit doorgegeven.Maar nog steeds heb ik het geld niet terug en krijg ik maar no reply berichtjes,Bedrijven brengen renteverlies over verschuldigde bedrag in rekening bij klant en ook de administratiekosten. Dit renteverlies op bedrag van 90 euro en mijn administratieve inspanningen zou ik onderhand ook wel vergoed willen krijgen.

olaf79

Re: zeer slechte ervaring met KPN HI ; betreft pre paid pakket

Ongelezen bericht door olaf79 »

kymcopeople2008 schreef:Op 23 12 2011 ontving ik een telefoon in beschadigde doos die ik direct terugstuurde naar KPN HI.Nu anderhalve maand later en meer dan 50 verstuurde maisl verder heb ik nog steeds mijn 90 euro niet terug.Ik heb de bewijzen van versturen van volldig pakket vele mailen gemaild.Dus het ordernummer, de verstuurcode , de boekingsbon etc maar ook de hele transactie gefilmd en ook dit doorgegeven.Maar nog steeds heb ik het geld niet terug en krijg ik maar no reply berichtjes,Bedrijven brengen renteverlies over verschuldigde bedrag in rekening bij klant en ook de administratiekosten. Dit renteverlies op bedrag van 90 euro en mijn administratieve inspanningen zou ik onderhand ook wel vergoed willen krijgen.
Ik zou zo langzamerhand de bewoording maar eens wat steviger maken. U stuurt een aangetekende brief waarin u vermeldt dat u binnen 7 dagen het bedrag op uw rekening wilt, of anders het bedrag verhoogt met de wettelijke rente, administratie en incasso kosten.

Gesloten