Ruim 1 1/2 maand geleden heb ik telefonisch een mobiel abonnement afgesloten bij Telfort. Helaas ging er van alles fout en dus deed ik een beroep op de 14 dagen bedenktijd en wilde de bestelling annuleren. Dit lukte niet en na ruim € 9,- verbeld te hebben heb ik het opgegeven en het verhaal in een mail naar hen gestuurd en ook het verhaal op het forum van Telfort geplaatst. Op het forum kreeg ik een reactie van Telfort en via wat prive berichten hebben we de zaak redelijk opgelost en hebben we besloten het abonnement door te laten lopen. Ik heb ruim een maand gebruik hiervan kunnen maken en gisteren werd ik plotseling zonder enige aankondiging vooraf afgesloten van het abonnement en overgezet naar prepaid. Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice (€ 4,35) zij vonden het erg spijtig maar konden niets voor mij doen want het was op mijn eigen verzoek. Blijkt dat de mail die normaal gesproken binnen tien werkdagen behandeld had moeten zijn ineens ruim een maand later door iemand gelezen wordt en die er vervolgens direct de stekker uittrekt. Daar sta je dan.
Ik vind dit echt onbegrijpelijk en ben nu noodgedwongen overgestapt naar andere provider omdat Telfort het niet kan oplossen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zeer slechte ervaring met Telfort mobiel
-
- verified
- Contacteer:
Re: Zeer slechte ervaring met Telfort mobiel
Beste johswa2,
Heel bijzonder dat het abonnement ineens is omgezet in een prepaid variant. Ik kan me indenken dat je hier niet vrolijk van wordt. Ikzelf kan dit op voorhand lastig verklaren en wil je dan ook vragen om jouw postcode, huisnummer, 06-nummer en e-mailadres naar mij te sturen via de volgende link: privébericht. Na ontvangst zal ik dit verder voor je oppakken en behandelen.
Mijn excuses voor het inmiddels ervaren ongemak.
Groet,
Michael
Telfort Webcare
Heel bijzonder dat het abonnement ineens is omgezet in een prepaid variant. Ik kan me indenken dat je hier niet vrolijk van wordt. Ikzelf kan dit op voorhand lastig verklaren en wil je dan ook vragen om jouw postcode, huisnummer, 06-nummer en e-mailadres naar mij te sturen via de volgende link: privébericht. Na ontvangst zal ik dit verder voor je oppakken en behandelen.
Mijn excuses voor het inmiddels ervaren ongemak.
Groet,
Michael
Telfort Webcare
Laatst gewijzigd door Telfort webcare op 06 sep 2016 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt voor het aanbod maar het hoeft voor mij allemaal niet meer. Woensdag kreeg ik een mail dat ik geen kosten verschuldigd ben voor de periode dat ik gebruik heb gemaakt van de dienst en vandaag kreeg ik weer per post een aanmaning met allerlei dreigementen. Ik ben er klaar mee en heb inmiddels ook voor mijn thuis abonnement een andere provider genomen. Ik heb begrepen uit reacties in meerdere forums dat ik de aanmaning maar beter kan betalen omdat ik anders mogelijk geweigerd ga worden bij de nieuwe provider. Ik zal dat maar doen het gaat maar om €22,- en die zullen ze bij Telfort wel harder nodig hebben dan ik.
Zet bij de betaling in het kenmerk vak onverschuldigd. Dan kun je als je bent overgestapt het geld terug vorderen en heb je middels de betaling aangegeven dat je deze betwist.
Telfort, er is geen betere! Wij zitten al heel lang bij Telfort en overwegen zo af en toe om naar een andere provider te gaan maar hebben dat gelukkig nooit gedaan! Telfort is perfect, nooit storingen en als wij al eens contact opnemen is de reactie snel, zeer klantvriendelijk en uitermate correct. Tegen hun prijsstelling kan geen een andere op.
B. van Delden
B. van Delden
Als je meerdere keren reageerde en niet de vorige antwoorden erbij hebt gedaan kan het fout gaan en dubbel behandeld worden.
Ook altijd klant nummer en/of telefoon nummer melden want bij niet 100% foutloze vragen gaat het vaak fout.
Vergeet niet dat de grotere bedrijven meerdere medewerkers hebben en als je wegens traag antwoord een vraag nogmaals stelde kan het hierdoor juist opnieuw later fout gaan.
Ook altijd klant nummer en/of telefoon nummer melden want bij niet 100% foutloze vragen gaat het vaak fout.
Vergeet niet dat de grotere bedrijven meerdere medewerkers hebben en als je wegens traag antwoord een vraag nogmaals stelde kan het hierdoor juist opnieuw later fout gaan.
-
Nare ervaring, die zitten er helaas ook tussen. In veel gevallen is er ook sprake van miscommunicatie tussen de diverse helpdesk medewerkers. Maar goed, je verwacht wel dat een en ander netjes afgehandeld zal worden. Als je trouwens nog op zoek bent naar een goede telecom vergelijker voor mobiele abonnementen, kan ik je http://www.vergelijk-simonly.com/
aanraden.
aanraden.