LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zelfservicelijn KPN
zelfservicelijn KPN
Ik ben al 3 dagen bezig via de zelfservicelijn van KPN mijn abonnement te wijzigen en al 3 dagen geeft die aan: wegens een technische storing kan uw wijziging niet ingevoerd worden probeert u het op een later tijdstip nog eens. Dat is nog eens een zelfservicelijn.
Re: zelfservicelijn KPN
Hier het antwoord van KPN.
Bedankt voor uw e-mail, inzake de zelfserivcelijn.
Helaas kunnen wij niet verklaren wat de reden is dat u uw abonnement niet kunt wijzigen. Indien u uw abonnement wilt wijzigen is het mogelijk dat wij dit voor u doen. Wij vernemen dan ook graag van u wat u exact aan uw abonnement wilt wijzigen.
Dat is nog eens zelfservice.
Bedankt voor uw e-mail, inzake de zelfserivcelijn.
Helaas kunnen wij niet verklaren wat de reden is dat u uw abonnement niet kunt wijzigen. Indien u uw abonnement wilt wijzigen is het mogelijk dat wij dit voor u doen. Wij vernemen dan ook graag van u wat u exact aan uw abonnement wilt wijzigen.
Dat is nog eens zelfservice.