LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo 100%waardeloos als ze ma geld kunnen vangen Triest!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Raja
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mar 2009 13:49

Ziggo 100%waardeloos als ze ma geld kunnen vangen Triest!!

Ongelezen bericht door Raja »

Al tijd geleden kregen we een hoge rekening ben er mee naar geschillencomissie gegaan uiteindelijk kregen we brief dat we tog moesten betalen omdat er te weinig bewijs was.
in de depot zat al de helft van het bedrag dat is door geschillen commissie betaald al van ons.
evengoed heeft ziggo het lef om wel brief te sturen dat we nog volledige bedrag moeten betalen terwijl helft als is betaald het gaat om 1300 nog iets en nog 640 ofzo te betalen.
we wilde bellen voor betalings regeling na 2 x half uur in de wacht te staan vond ik het wel genoeg zelf 2 keer dat er werd opgehangen:S
en dan maar weer een brief sturen dat we nog zoveel dagen hebben hoe triest kunnen ze dan zijn denken hun maar aan 1 ding Blijkbaar wel.(geld)
maar voor de klanten doen ze geen reet.
zelfs al meerdere mailen gestuurd en mail terug gehad dat we snel werden gebeld nu al maand later bijna en nog niks gehoord.

wat nu??
zelf erachteraan gaan schiet niet op.
1 ding is zeker Ziggo veranderd nooit het blijft 1 groot ellende bij ze.
ze maken niks waar.

corne64
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 mar 2009 18:42

Re: Ziggo 100%waardeloos als ze ma geld kunnen vangen Triest!!

Ongelezen bericht door corne64 »

Hoi,
Wat ik mij afvraag is het volgende,
Hoe kan iemand de kosten zo hoog op laten lopen?
Is dat door een fout van Ziggo?
Ik zelf heb 3 maanden geen juiste factuur ontvangen i.v.m. een alles in een pakket.
Waarschijnlijk door de grote toestroom met nieuwe aanmeldingen.
In Januari hebben ze de hoogste rekening van ongeveer € 100,00 gestuurd.
Sinds die tijd krijg ik iedere maand een juiste rekening.

Raja
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mar 2009 13:49

Re: Ziggo 100%waardeloos als ze ma geld kunnen vangen Triest!!

Ongelezen bericht door Raja »

hoe hoog het kon oplopen eerst omdat we 2 tel nummer shadden bleek toen we hier net woonde en kmp had het toen stilgezet dat ander enummer van hun verder niks en ziggo hoog opgelopen vanwege het over een aantal maanden ging terwijl het ging over betaalde nummers en ook dat het was afgesloten bij ons evengoed is er tog ingebroken maarja net niet geneog bewijs vonden ze .
ondanks dat alles van al half jaar terug nu pas een brief voor eventueele termijnen maar contact zelf nog steeds niet gehad.en bellen naar ziggo kost je ook nog is een behoorlijk bedrag als ze je elke keer half uur vast houden en daarna wegdrukken of nog niemand aan de lijn krijgt. scheelt dat ik meerder emensen ken die veel dat dat zelfde soort problemen hadden en nu nog die wachten op een antwoord.
maar echt snel zijn ze niet dat is ook beetje jammer.

Gesloten