LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo bepaald wat je afgesloten hebt
-
Ziggo bepaald wat je afgesloten hebt
Sinds een anderhalve maand hebben wij een all incl tel-bel-internet abonnement bij ziggo. Wij hebben twee lijnen telefoon aangevraagd bij de opstart, allebei all incl. De twee telefoon lijn zou €9,00 per maand kosten waarmee ik akkoord ging. Deze gesprekken worden opgenomen als je iets afsluit bij Ziggo !!. Op het eerste factuur werden er kosten genoemd voor de tweede lijn nl. 167,00. Ook stond er een gesprek op van 24 uur lang a’ €107,00. Beetje raar dus bellen, nee meneer die tweede lijn was niet all incl. we willen u €50 tegemoet komen en de lijn per direct voor €9,00 omzetten naar all incl.. Nee niet mee eens en klacht ingediend. Toen mail terug €75,00 vergoeding. Niet akkoord en opgezegd. Dit kan pas volgend jaar en ze willen niks meer doen. Echt heel slecht en raar. Kunnen dus wel alles in scene zetten en betaal maar. Kunnen niet terug zoeken wat er tijdens klant worden afgesproken is, dit terwijl ze t opnemen!!. Ik ben het er niet mee eens en pik het niet, desnoods naar de rechter. Gaat me niet om die €167,00 maar om het principe
Re: Ziggo bepaald wat je afgesloten hebt
Je hebt zelf geen bevestiging gestuurd ?BMWaudishit1990 schreef:Sinds een anderhalve maand hebben wij een all incl tel-bel-internet abonnement bij ziggo. Wij hebben twee lijnen telefoon aangevraagd bij de opstart, allebei all incl. De twee telefoon lijn zou €9,00 per maand kosten waarmee ik akkoord ging. Deze gesprekken worden opgenomen als je iets afsluit bij Ziggo !!. Op het eerste factuur werden er kosten genoemd voor de tweede lijn nl. 167,00. Ook stond er een gesprek op van 24 uur lang a’ €107,00. Beetje raar dus bellen, nee meneer die tweede lijn was niet all incl. we willen u €50 tegemoet komen en de lijn per direct voor €9,00 omzetten naar all incl.. Nee niet mee eens en klacht ingediend. Toen mail terug €75,00 vergoeding. Niet akkoord en opgezegd. Dit kan pas volgend jaar en ze willen niks meer doen. Echt heel slecht en raar. Kunnen dus wel alles in scene zetten en betaal maar. Kunnen niet terug zoeken wat er tijdens klant worden afgesproken is, dit terwijl ze t opnemen!!. Ik ben het er niet mee eens en pik het niet, desnoods naar de rechter. Gaat me niet om die €167,00 maar om het principe
Voordat u de gang naar de rechter uit principe gaat maken zou ik eerst een aantal dingen heel zeker willen weten als ik u was. Zo zou ik de orderbevestiging even goed doorkijken hoe de bestelling bevestigd is. Daarnaast geeft u aan dat het gesprek opgenomen zou zijn, ik zou die opname ook opvragen, principes zijn leuk, maar een verloren rechtszaak is minder leuk.
-
Gewoon een geschil aanspannen bij de http://www.degeschillencommissie.nl/kla ... nemers&p=1
Ik heb het al zo vaak gedaan (o.a. KPN). Als je gelijk hebt win je.
Ik heb het al zo vaak gedaan (o.a. KPN). Als je gelijk hebt win je.
En mocht je geen gelijk hebben, kost het je "maar" 50 euro, dat is heel wat goedkoper dan een rechtszaak verliezen, principes of niet.Bob Schurkjens schreef:Als je gelijk hebt win je.
-
Ik heb 3x bij de SGC aangeklopt. 1x Energiebedrijf.com (Oxxio). Gewonnen; klachtengeld retour ontvangen van SGC. KPN: schikkingsvoorstel geaccepteerd. Klachtengeld vergoed door KPN. EON Benelux: idem.
Laat niet over je heen lopen. Heb ook telkens een paar honderd euro schadevergoeding geëist. En daar gingen ze dan maar knarsentandend mee akkoord. Om er maar vanaf te zijn.
Laat niet over je heen lopen. Heb ook telkens een paar honderd euro schadevergoeding geëist. En daar gingen ze dan maar knarsentandend mee akkoord. Om er maar vanaf te zijn.
Nou, je laat een spoor van overwinningen achter; kijk maar uit dat ze elkaar niet waarschuwen als je je ergens aanmeld, misschien staan er wel sterretjes *** achter je naam.Bob Schurkjens schreef:Ik heb 3x bij de SGC aangeklopt. 1x Energiebedrijf.com (Oxxio). Gewonnen; klachtengeld retour ontvangen van SGC. KPN: schikkingsvoorstel geaccepteerd. Klachtengeld vergoed door KPN. EON Benelux: idem.
Gaat het hier om Ziggo Zakelijk? Bij het alles in 1 basis zijn toch 2 telefoonlijnen inclusief en bij de andere pakketten zelfs meer? Hoe komen ze op deze bedragen?
Bij Ziggo kun je bij een normaal alles in 1 pakket toch een extra lijn aanvragen, die kost maar 6,50 euro.
https://www.ziggo.nl/extra-diensten/extra-lijn
Of zie ik dat nu helemaal verkeerd?
Bij Ziggo kun je bij een normaal alles in 1 pakket toch een extra lijn aanvragen, die kost maar 6,50 euro.
https://www.ziggo.nl/extra-diensten/extra-lijn
Of zie ik dat nu helemaal verkeerd?