LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo bepaald wat je afgesloten hebt

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
BMWaudishit1990
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2014 15:21

Ziggo bepaald wat je afgesloten hebt

Ongelezen bericht door BMWaudishit1990 »

Sinds een anderhalve maand hebben wij een all incl tel-bel-internet abonnement bij ziggo. Wij hebben twee lijnen telefoon aangevraagd bij de opstart, allebei all incl. De twee telefoon lijn zou €9,00 per maand kosten waarmee ik akkoord ging. Deze gesprekken worden opgenomen als je iets afsluit bij Ziggo !!. Op het eerste factuur werden er kosten genoemd voor de tweede lijn nl. 167,00. Ook stond er een gesprek op van 24 uur lang a’ €107,00. Beetje raar dus bellen, nee meneer die tweede lijn was niet all incl. we willen u €50 tegemoet komen en de lijn per direct voor €9,00 omzetten naar all incl.. Nee niet mee eens en klacht ingediend. Toen mail terug €75,00 vergoeding. Niet akkoord en opgezegd. Dit kan pas volgend jaar en ze willen niks meer doen. Echt heel slecht en raar. Kunnen dus wel alles in scene zetten en betaal maar. Kunnen niet terug zoeken wat er tijdens klant worden afgesproken is, dit terwijl ze t opnemen!!. Ik ben het er niet mee eens en pik het niet, desnoods naar de rechter. Gaat me niet om die €167,00 maar om het principe

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo bepaald wat je afgesloten hebt

Ongelezen bericht door Har06 »

BMWaudishit1990 schreef:Sinds een anderhalve maand hebben wij een all incl tel-bel-internet abonnement bij ziggo. Wij hebben twee lijnen telefoon aangevraagd bij de opstart, allebei all incl. De twee telefoon lijn zou €9,00 per maand kosten waarmee ik akkoord ging. Deze gesprekken worden opgenomen als je iets afsluit bij Ziggo !!. Op het eerste factuur werden er kosten genoemd voor de tweede lijn nl. 167,00. Ook stond er een gesprek op van 24 uur lang a’ €107,00. Beetje raar dus bellen, nee meneer die tweede lijn was niet all incl. we willen u €50 tegemoet komen en de lijn per direct voor €9,00 omzetten naar all incl.. Nee niet mee eens en klacht ingediend. Toen mail terug €75,00 vergoeding. Niet akkoord en opgezegd. Dit kan pas volgend jaar en ze willen niks meer doen. Echt heel slecht en raar. Kunnen dus wel alles in scene zetten en betaal maar. Kunnen niet terug zoeken wat er tijdens klant worden afgesproken is, dit terwijl ze t opnemen!!. Ik ben het er niet mee eens en pik het niet, desnoods naar de rechter. Gaat me niet om die €167,00 maar om het principe
Je hebt zelf geen bevestiging gestuurd ?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ziggo bepaald wat je afgesloten hebt

Ongelezen bericht door berndv »

Voordat u de gang naar de rechter uit principe gaat maken zou ik eerst een aantal dingen heel zeker willen weten als ik u was. Zo zou ik de orderbevestiging even goed doorkijken hoe de bestelling bevestigd is. Daarnaast geeft u aan dat het gesprek opgenomen zou zijn, ik zou die opname ook opvragen, principes zijn leuk, maar een verloren rechtszaak is minder leuk.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ziggo bepaald wat je afgesloten hebt

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Gewoon een geschil aanspannen bij de http://www.degeschillencommissie.nl/kla ... nemers&p=1


Ik heb het al zo vaak gedaan (o.a. KPN). Als je gelijk hebt win je.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ziggo bepaald wat je afgesloten hebt

Ongelezen bericht door berndv »

Bob Schurkjens schreef:Als je gelijk hebt win je.
En mocht je geen gelijk hebben, kost het je "maar" 50 euro, dat is heel wat goedkoper dan een rechtszaak verliezen, principes of niet.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ziggo bepaald wat je afgesloten hebt

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik heb 3x bij de SGC aangeklopt. 1x Energiebedrijf.com (Oxxio). Gewonnen; klachtengeld retour ontvangen van SGC. KPN: schikkingsvoorstel geaccepteerd. Klachtengeld vergoed door KPN. EON Benelux: idem.

Laat niet over je heen lopen. Heb ook telkens een paar honderd euro schadevergoeding geëist. En daar gingen ze dan maar knarsentandend mee akkoord. Om er maar vanaf te zijn.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Ziggo bepaald wat je afgesloten hebt

Ongelezen bericht door tenormin »

Bob Schurkjens schreef:Ik heb 3x bij de SGC aangeklopt. 1x Energiebedrijf.com (Oxxio). Gewonnen; klachtengeld retour ontvangen van SGC. KPN: schikkingsvoorstel geaccepteerd. Klachtengeld vergoed door KPN. EON Benelux: idem.

Laat niet over je heen lopen. Heb ook telkens een paar honderd euro schadevergoeding geëist. En daar gingen ze dan maar knarsentandend mee akkoord. Om er maar vanaf te zijn.
Nou, je laat een spoor van overwinningen achter; kijk maar uit dat ze elkaar niet waarschuwen als je je ergens aanmeld, misschien staan er wel sterretjes *** achter je naam. :lol:

Original
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jul 2011 23:47
Contacteer:

Re: Ziggo bepaald wat je afgesloten hebt

Ongelezen bericht door Original »

Gaat het hier om Ziggo Zakelijk? Bij het alles in 1 basis zijn toch 2 telefoonlijnen inclusief en bij de andere pakketten zelfs meer? Hoe komen ze op deze bedragen?
Bij Ziggo kun je bij een normaal alles in 1 pakket toch een extra lijn aanvragen, die kost maar 6,50 euro.

https://www.ziggo.nl/extra-diensten/extra-lijn

Of zie ik dat nu helemaal verkeerd?

Gesloten