ik ben het echt kots en kots beu met ziggo ik heb nog geen week gehad dat alles werkt ook moet ik nog geld van ze krijgen dat ik nog niet eens producten had van ziggo.
ze schrijven ineens een bedrag af van 4 maander waarvan ik pas 1 maand ziggo in huis heb .daar wacht ik nu ook weer 4 maanden op egt onacceptabel
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziggo waardeloos
-
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25
Re: ziggo waardeloos
Beste Sabbow,
Uit uw bericht begrijp ik dat u het niet eens bent met de facturen omdat u geen (goed) gebruik heeft kunnen maken van onze diensten. Graag willen wij u helpen met uw problemen en onduidelijkheden omtrent uw rekeningen. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam Jelle
Uit uw bericht begrijp ik dat u het niet eens bent met de facturen omdat u geen (goed) gebruik heeft kunnen maken van onze diensten. Graag willen wij u helpen met uw problemen en onduidelijkheden omtrent uw rekeningen. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam Jelle