Reactie Telfort:Goedemorgen heer/mevrouw,
Ik ben 10-09-2012 klant geworden bij u, ik heb 2 mobiele telefoonabonnementen genomen bij u.
Rond 20-10-2012 is mijn eerste storing bij u gemeld. Het mobiel internet functioneerde vanaf 15-10-2012 niet meer.
Tijdens het melden van de storing en de periode om het probleem op te lossen, ben ik ronduit belachelijk behandeld;
- incidenten zijn niet ingediend
- gesprekken zijn beëindigd
- incompetente medewerkers (circa 3 van de 10 medewerkers waren asociaal)
- afspraken zijn niet nagekomen (binnen 3a 4 werkdagen zou mijn probleem opgelost zijn, ik zou binnen 48 uur gebeld worden, etc)
Na 4 of 5 gesprekken en 1 dag verder heb ik besloten dat Telfort een partij is die niet zijn afspraken nakomt en waar ze geen verstand van zaken hebben op de klantenservice. Zodoende heb ik per eind contractsdatum de abonnementen opgezegd.
Na 17 dagen werkte het mobiel internet weer.
Graag wil ik een compensatie voor de telefoongesprekken naar Telfort voor het melden van de storing;
- zie de 2 afbeeldingen: 12 gesprekken van in totaal 77 minuten
Ook wil ik compensatie voor de periode dat ik geen gebruik heb kunnen maken van het mobiel internet. Een compensatie voor de ergernis zou ook op zijn plaats zijn.
Als er binnen Telfort 1 persoon is die zich verantwoordelijk gedraagt en mij in de toekomst belooft om mij anders te behandelen ben ik bereid de opzegging te annuleren.
In de hoop dat dit netjes wordt afgehandeld.
Met vriendelijke groet,
Een teleurgestelde klant
Referentienummer Klacht: 121031000198
Om je tegemoet te komen zal ik één maand de mobiel internet bundel vergoeden. Daarnaast zal ik € 10,- vergoeden voor de gesprekskosten.
Met de credit die ik heb doorgevoerd worden alle kosten ruimschoots gedekt. Dit is wat ik je kan aanbieden. Mocht je het hier niet mee eens zijn dan kun je dit middels een klachtenbrief kenbaar maken. Deze kunt u sturen naar:
Klantenservice van Telfort
Postbus 512
1624 AM Alphen aan den Rijn
Denise
Graag zie ik een coulance vergoeding van Telfort tegemoet.
Een nieuwe klant met 2 abonnementen bij u, die in zijn eerste 1,5 maand meer als een halve maand problemen heeft mag echt wel iets extra's aangeboden worden.
Ik heb 77 minuten met uw bedrijf lopen bellen en ben heel vaak afgescheept en geïrriteerd. Ik hoop dat klantentevredenheid hoog staat bij u.
Mijn schade:
17 dagen geen internet is een bedrag van € 9,22
63 minuten over mijn bundel kost mij €13,13
14 minuten gesprekskosten: € 2,92
Totaal € 25,27 is mijn schade.
Telfort bied aan: 1 maand vergoeding mobiel internet is 16,81 en 10 euro voor de belkosten is totaal €26,81
U bied mij geen compensatie aan U crediteerd mij het bedrag waar ik recht op heb
Waardeloos! Nu moet ik een klachtenbrief schrijven omdat ik het hier niet mee eens ben