LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zomaar afgesloten door Tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
zar.
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 okt 2009 17:48

Zomaar afgesloten door Tele2

Ongelezen bericht door zar. »

Hierbij mijn verhaal over Tele2:

Ik werd 31 december zomaar afgesloten door Tele2, zonder een brief, email of telefoon er eerst over. Ik heb gelijk gebeld naar Tele2, en ze zeiden dat het ging om een factuur van september (die wel gewoon betaald is!). Drie maanden later besluiten ze je opeens af te sluiten, terwijl niet eens in Tele2's 'Mijn Rekening Online' staat dat een factuur open zou staan. Dus duidelijk een systeemfout van Tele2

Ik heb gelijk de gegevens van de betaalde factuur opgegeven, en sindsdien is niets gebeurd. 3 Januari heb ik opnieuw gebeld, en ik kreeg te horen dat ze er nog niet mee bezig zijn geweest, ik werd beloofd die middag nog teruggebeld te worden over de status hiervan. Twee dagen later, vandaag (5 januari) - nog steeds niets gehoord van Tele2 - dus ik heb ze zelf maar teruggebeld. Weer het antwoord dat ze er nog niet mee bezig zijn.

In ieder geval, aan alle forumlezers: Ga NIET in zee met Tele2, je kunt zomaar worden afgesloten (zgn over een factuur van 3 maanden oud, zonder een brief/email/postduif/telegram/rooksignaal vantevoren), en ze zullen je niet op de hoogte houden van de vorderingen!

lanaceet
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 feb 2012 15:41

Re: Zomaar afgesloten door Tele2

Ongelezen bericht door lanaceet »

Hoe herkenbaar. Maar dan bij KPN.
Daar sturen ze exorbitant hoge foute facturen. Sorry meneer we maken een credit nota.
(nummer en bedrag worden keurig in hun mail genoemd)
Nu sluiten ze ons af omdat de factuur nog open staat.
Leuk detail: de factuur ging over een opgeheven aansluiting.

Ja, KPN sluit je af :D

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Zomaar afgesloten door Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste zar.,

Ik vind het vervelend om te lezen dat er onduidelijkheden zijn over je aansluiting van je diensten. Ik begrijp dat dit erg lastig is. Hoe heb je de gegevens van de betaalde factuur opgegeven? Is dit telefonisch geweest, via de email of via de fax? Kun je dan ook aangeven naar welk nummer of email adres dit is geweest? Ik hoop gauw van je te horen.

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Zomaar afgesloten door Tele2

Ongelezen bericht door tenormin »

zar. laat ons even weten of tele2 daadwerkelijk geholpen heeft bij je probleem. Ze verschijnen veelvuldig op fora om hun hulp aan te bieden, de vraag is, natuurlijk als je nu op hun aanbod ingaat, word er ook een oplossing gevonden. Is wel belangrijk voor de consument om dat te weten. Ik ga er natuurlijk van uit dat je danielle van Tele2 een PB hebt gestuurd of op andere weg hebt benaderd. Bedankt voor eventuele terugkoppeling.

zar.
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 okt 2009 17:48

Re: Zomaar afgesloten door Tele2

Ongelezen bericht door zar. »

Hoi,
mijn telefoon is een week later wel weer aangesoten, echter --- ik heb nooit schadevergoeding voor deze week gekregen, noch excuses van Tele2, wel een email erover naar Tele2 gestuurd, maar geen reactie gekregen.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Zomaar afgesloten door Tele2

Ongelezen bericht door tenormin »

zar. schreef:Hoi,
mijn telefoon is een week later wel weer aangesoten, echter --- ik heb nooit schadevergoeding voor deze week gekregen, noch excuses van Tele2, wel een email erover naar Tele2 gestuurd, maar geen reactie gekregen.
Wel, je kan in ieder geval weer bellen. Excuses en schadevergoeding zijn woorden die Tele2 en andere tel.com bedrijven niet kennen. Bedankt voor terugkoppeling.

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Zomaar afgesloten door Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste zar.,

Goed om te lezen dat je weer aangesloten bent. Je hebt de gegevens opgestuurd van de betaling, dus de betaling is aan de hand van die gegevens op de factuur geboekt. Weet je ook wat de reden is geweest waarom de betaling niet ingeboekt stond. Waarschijnlijk is er een letter of cijfer verkeerd genoteerd bij de betaling en dan wordt hij niet geboekt op de factuur. Goed dat nu alles weer werkt en dat de betaling gevonden is. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten