LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zoooo stil, zonder telefoon van UPC.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
S.deGraaf

Zoooo stil, zonder telefoon van UPC.

Ongelezen bericht door S.deGraaf »

Na een moeizame start en vele telefoontjes hadden we 4 maanden nadat het modem geinstalleerd werd, "goedkopere "telefoon!
Na 2 maanden werd er door UPC een fout gemaakt bij telefonisch installeren van een nieuwe router voor het internet. Ze vergaten bij deze installatie te vermelden dat we ook telefonie hadden. Resultaat: vanaf maandag geen telefoon meer. Iedere dag nu gebeld: telkens een ander verhaal zoals: "ik heb het meteen in orde gemaakt, u heeft morgenmiddag weer telefoon. Dus niet. Volgend gesprek: Aha, ik zie het al, mijn collega heeft een fout gemaakt! Nee mevrouw, nu komt het in orde! Het is wel druk, maar waarschijnlijk heeft u woensdag telefoon!
Dus niet: wederom er geld tegenaan gegooid: startkosten UPC 10 eurocent per minuut + mobile kosten. Gemiddeld 15 min gespreksduur.
Antwoord: Sorry hoor, er is een storing. Moet voor 6 uur verholpen zijn (donderdag) Het is nu Vrijdagmorgen: U raadt het al, de lijn zwijgt nog steeds. Zal ik weer eens bellen vandaag? Volgende week weer een nieuwe aflevering van deze "soap"!

Frankk

Re: Zoooo stil, zonder telefoon van UPC.

Ongelezen bericht door Frankk »

Ik ben twee maanden geleden overgestapt op UPC telefonie en internet. Over internet heb ik geen klachten. Gelukkig maar want gedurende de afgelopen drie weken is dit mijn enige vorm van communicatie. Al drie weken kunnen we niet worden gebeld of zelf bellen. Ik heb al vele malen gebeld met UPC waarop ze op afstand mijn modem voorzien van nieuwe firmware, het ding resetten, ik de stekker er uit moet trekken en weer inpluggen enz.

Na twee weken kwam er eindelijk een monteur langs. Nieuw modem, nieuwe aanmelding maar helaas geen telefoon............

Drie dagen geleden is mijn zaak geescaleerd binnen UPC. Binnen 48 uur zou ik weer kunnen bellen. Helaas, zelfs na die 48 uur nog geen telefoon. Vandaag weer twee maal gebeld met UPC, de case was nog actief dus ze zijn er nog mee bezig.... Uiterlijk morgenochtend moet het opgelost zijn volgens de vriendelijke jongen aan de andere kant.

Ik laat het weten....

Frank

neptunus1963

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Beste lezer,

Ik ben weggegaan bij UPC. Reden:

1. Altijd klachten met internet en Telefonie
2. Spook-c.q.fantasienota's.
3. Veeeeeelste duur ten opzichte van andere providers die via ADSL leveren.

Dus ik heb nu: Versatel internet met 20 Mbit internet; Telefoon, waarvan ik 24 uur per dag de gehele week en weekend van vast -->vast kan bellen en ik betaal hiervoor €39,95 per maand. Ze hebben een uitstekende service en de administratie is perfect. Geen spooknota's dus.

UPC heeft weinig oog wat de ADSL concurrent heeft; kennelijk geen interesse en de telefoon; TV en internet werken perfect. Bij deze deel ik mee dat ik niets met KPN te maken heb.

Tiscali is net zo'n goed product.

Beste mensen,

Voordsat u naar UPC of zelfs ook naar Scarlet over wilt stappen, dan kunt u beter eerst een kijkje nemen op http://www.tiscali.nlhttp://www.wanadoo.nlhttp://www.tiscali.nl

Groet

Neptunus.

Mischa0320

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

60 cent per minuut om een storing door te geven of een vraag te stellen! Tsja, het is maar net wat je verstaat onder behoorlijke service.

Versatel staat volgens mij nog veel slechter bekend als UPC en vooral ook duurder!

Over Scarlet trouwens, ik heb het zelf niet, dus persoonlijk kan ik er geen oordeel over fellen. Ik ken wel een aantal mensen die Scarlet One hebben en zij zijn nog steeds vol lof!

Scarlet lijkt mij dus een goed alternatief als je in een kabelgebied woont dat helaas niet wordt bediend door UPC.

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

Volgens mij snapt Mischa de klachten top 3 niet zo goed, want ze zit reclame te maken voor bedrijven die hier een top positie hebben :lol:

Mischa0320

Je blijft er een bijzondere redenatie op na houden:

iedereen die tevreden over diensten van een bedrijf, die liegt, is dom of maakt reclame

iedereen die ontevreden is over de diensten van een bedrijf, spreekt per definitie de waarheid, is super intelligent en zondermeer een vriend van

*A
*G
*R
HOFFIE

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

Ik kan je gerust stellen, ik heb geen ervaring met Scarlet, maar als ik een kleine zoekopdracht geef op internet, weet ik gelijk waarom ik er ook geen ervaring mee wil hebben.....

Maar ja dat zijn natuurlijk ook allemaal domme mensen, en onze Mischa weet alles heel goed.....

En waarom zou het alleen een alternatief zijn als mensen niet in een UPC gebied wonen dan????? Zou verwachten dat jij dan de andere kabelaars zou gaan aanprijzen, want die bieden precies dezelfde bagger als UPC

Mischa0320

Ik zou nooit bagger nemen hoor. Wees maar gerust. De andere kabelaars bieden totaal andere pakketten aan en niet overal dezelfde diensten.

Inderdaad, als ik zou verhuizen binnen het UPC verzorgingsgebied zou ik alle diensten behouden. (Kabeltelevisiepakket, Digitale Telefonie FreeTime, chello Light en Digitale Televisie middels de UPC Mediabox.)

Ik zie geen reden om te switchen, daar mij bevindingen met UPC sinds 1999 positief zijn.

Ik zou er echter niet voor kiezen indien ik buiten het verzorgingsgebied van UPC zou verhuizen om produkten van KPN af te nemen. Ik vind KPN nog altijd de duurste aanbieder met het "minst waar" voor zijn geld, ook zijn mijn ervaringen in het verleden met KPN niet altijd positief geweest. Als ik aan KPN denk, en veel verhalen -van collega's- hoor, zie ik nog steeds die lompe, veel te dure, arrogante en monopolistische staatsonderneming die het altijd geprobeerd heeft te zijn.

Verder kijk ik natuurlijk ook naar de kosten. Op deze manier maak ik een afweging bij wie ik klant WIL zijn.

jamafe

Ongelezen bericht door jamafe »

He die Penninck en Landheer ken ik :? , nou ja kennen.... :wink:

2½ jaar geleden hebben we een huis gekocht in Alkmaar, waaarna de vorige bewoners naar Spanje zijn vertrokken.
Zij hebben meerdere rekeningen niet betaald, en de meeste heb ik telefonisch of schriftelijk op de hoogte gesteld....en nooit meer iets van gehoord.
Ook P&L heb ik vorig jaar (en in 2004) al op de hoogte gesteld van het vertrek van de vorige bewoners....en nu krijgen we een dreigbrief over deurwaarderskosten en allerlei andere gerechtelijke kosten.

Hardleers zijn ze wel ja....

De eiser is UPC die ook na kan kijken welke naam er nu op dit adres geregistreerd staat voor de kabel....

Gesloten