heb 19 maart een aanvraag gedaan bij xmsnet.nl voor digitale tv internet had ik al van ze maar wilde er digitale tv bij doen nu in het al eind april en na 2 weken bellen waar mijn kastje blijft nog steeds niks telkens krijg je te horen we hebben een storing de ene medewerker zegt kan over paar dagen bij je binnen zijn en de ander zegt weer ja meneer we hebben een storing we kunnen niet zeggen hoelang het nog duurt is dat niet een beetje te gek dat je zolang kunt wachten op aan sluiting van je digitale tv internet geen problemen mee nooit voor hoeven bellen maar digitale tv aanvragen blijft maar zo aan de gang heb een medewerker aan de telefoon gehad ja meneer kan wel half mei worden wegens de storing zei al heb hem 19 maart aan gevraagd en nu nog niets opgelost wat dat daar is en zo langs elkaar heen loopt weet ik niet maar ze willen zeker zo klanten verliezen pffff word er zo moe van na 2 weken bellen al .
Heb al klachtenmail naar xms gestuurd maar na een week geen antwoord terug gekregen
nu deze week maar weer eens bellen waar het blijft.
Het is nu 29 april nu nog steeds geen digitale tv krijg nog steeds door storing onze technisce medewerkers zijn er mee bezig we doen ons best maar dat doen ze al 1 /2 maand nu.
kreeg vanmorgen medewerkjer aan de telefoon die had het erover dat de storing nu 2 weken bezig was maar heb 19 maart aangevraagd en niks gekregen als die storing 2 weken bezig was had ik nu toch al digitale tv moeten hebben,
wat eeen medewerkers daar pfff .