LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Actie AH De Mooiste doelpunten + 2 mnd. Eredivisie Live

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
bartru17

Actie AH De Mooiste doelpunten + 2 mnd. Eredivisie Live

Ongelezen bericht door bartru17 »

Leuke actie van AH:
Eredivisie De Mooiste Doelpunten 1999-2009 (op DVD) en daarbij
gratis 2 maanden Eredivisie Live (actie code zit in de verpakking).

Leuke aanbieding, DVD gekregen van mijn dochter, vol goede moed de actiecode, zoals in de bijlage omschreven, trachten te activeren.
U begrijpt het al, lukt niet, onze TV-aanbieder (KPN Glasvezel) staat niet in de keuze lijst. Gebeld met Eredivisie Live, antwoord ==> uw TV-aanbieder doet niet mee aan deze actie. Vreemd, want op zowel de verpakking als in de bijlage wordt geen melding gemaakt dat voor deze aanbieding TV-aanbieders wel of niet meedoen. U heeft betaald voor de DVD niet voor 'gratis' Eredivie Live. Rare reactie, wij hebben een totaal pakket gekocht, als op de hoes van de DVD niet had gestaan 'gratis 2 maanden Eredivisie Live' was de DVD niet gekocht.

Klacht gestuurd naar AH, reactie, deze aanbieding geld voor iedereen die geen abonnement heeft op Eredivisie Live. Daar voldoen wij dus aan.

Gebeld met KPN Glasvezel, reactie, wij weten niets van de actie.

Conclusie, wij hebben niets aan deze aanbieding, iedereen wijst naar elkaar, de klant wordt van het kastje naar de muur gestuurd, maar krijgt datgene waarvoor ze betaald hebben (ook al is het maar € 2,49) niet geleverd.

Goede actie van AH.

B. Morsinkhof

kweenie

Re: Actie AH De Mooiste doelpunten + 2 mnd. Eredivisie Live

Ongelezen bericht door kweenie »

Sorry hoor, maar in de winkel stonden bij de dvd's foldertjes over de actie. Daarin stond volgens mij duidelijk dat het alleen met digitale kabel TV kon en dat je dus mogelijk over zou moeten stappen op digitale kabel TV.

seagoing racer2

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

wij hebben een totaal pakket gekocht, als op de hoes van de DVD niet had gestaan 'gratis 2 maanden Eredivisie Live' was de DVD niet gekocht
Een totaalpakket gekocht voor ....... Euro 2,49...... :mrgreen:

En dan nog klachtbrieven en telefoontjes plegen omdat de 2 maanden eredivisie live niet ondersteund wordt door KPN.

get a life

Zplus14

Ongelezen bericht door Zplus14 »

Het is een beetje onzin om te zeggen het kost maar 2,49 dus moet je niet klagen.

Ik dacht ook koop die dvd en lekker 2 maanden kijken seizoen loopt t/m mei dus toch paar maandjes meepikken.

Gratis.......ik moet een smartcard kopen van 19,90 bij Caiway en de 2,49 voor de DVD. Gratis.....dit is exact de zelfde prijs als 2 x een maandprijs eredivisie live.
Sigaar uit eigen doos noemen wij dit.

smash016

Ongelezen bericht door smash016 »

Ik heb ook zoiets meegemaakt... Check deze:

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 60&t=80302

Groeten, Ralf

cococo

Ongelezen bericht door cococo »

Ook wij hebben deze aktie gedaan, helaas ook niet voor kpn interactieve tv.Gelukkig ook nog een kastje van digitenne in huis..
Abonnement zou atomatisch stop worden gezet, maar er werd ineens abonnementsgelde afgeschreven...gebeld en toen konden we helemaal niet meer kijk. Voortijdig be-eindigd en niets meer aan te doen.
leuke aktie dus :twisted:

sharky008

Ongelezen bericht door sharky008 »

Ja wij hebben hetzelfde meegemaakt als cococo. echt belachelijk, ik heb aangegeven dat die niet verlengd mocht worden, en nu is die per direct gestopt.
wat een waardeloos actie, het is gewoon mensen een oor aan naaien..

testcase

Ongelezen bericht door testcase »

Ik heb heerlijk genoten van deze actie. Direct daarna geannuleerd, dat werd herhaaldelijk keurig gemeld te voorkomen dat het doorliep na de gratis. Helaas liep het door toch door. Klacht ingediend. Keurig teruggedraaid op de factuur nu en ter compensatie nog een maandje gratis gekregen. Kortom 4 maanden plezier gehad, kosten nul. Nu alles in orde, zender is gedeactiveerd en correcties doorgevoerd op de factuur. Prima actie van AH, mag wat mij betreft vaker.

monique.han

Ongelezen bericht door monique.han »

Ik dacht dat wij de enige waren die hier problemen mee kregen.
We hebben eerst de actievoorwaarden goed bestudeerd voordat we ons aanmeldden.
2 Maanden gratis en het abonnement zou automatisch worden beeindigd.
Er werd al snel geld geincasseerd en ik heb meteen contact opgenomen met KPN, na een klein kwartiertje werd ik door een vriendelijke dame gevraagd mijn gegevens door te geven, ik zou worden terug gebeld.
Aan het eind van de middag weer gebeld en wederom na de nodige minuten te hebben gewacht hoorde ik, dat het terugbellen wel eens langer zou kunnen duren (waarom wordt dat niet eerder verteld).
Ik had inmiddels de incasso terug laten storten, maar de medewerker van KPN vroeg mij toch om het weer over te maken, wat ik (hoe stom kun je zijn) heb gedaan, ook wisten ze bij KPN niets van wat voor actie dan ook.
Maar goed na het 2e telefoontje werd ik doorverbonden met iemand van de facturering.
Dit heeft 3 kwartier geduurd voor ik iemand te spreken kreeg en ben enorm onbeschofd te woord gestaan.
Daarna heb ik via de website mijn beklag gedaan en de gegevens, mailbevestigingen etc. doorgegeven.
Ik werd enkele dagen netjes gebeld en kreeg te horen, dat ik me geen zorgen hoefde te maken, alles werd geregeld.
Niet lang daarna kreeg ik een 2e mail van Eredivisie Live met een welkomstwoord etc.
Vandaag werd er weer geld geincasseerd.
Het is te schandalig voor woorden hoe KPN met zijn klanten omgaat, treurig gewoon.
Ik ga van de week maar eens proberen e.e.a. te regelen bij de KPN winkel want bellen met het bedrijf werkt niet.

Help, hoe kom ik hier in godsnaam vanaf.

Han

Isa2010

Ongelezen bericht door Isa2010 »

Die actie is een ALBERT HEIJN actie en hoeft dus niet alleen bij KPN gebruikt te worden. Ook Ziggo klanten of UPC klanten kunnen hem gebruiken.
In de voorwaarden staat duidelijk dat je de kosten terug krijgt via EREDIVISIE maar nee, sommige mensen zijn te lui om te lezen en willen na afloop weer met het vingertje wijzen.

monique.han

Ongelezen bericht door monique.han »

Jammer, dat U meteen een oordeel klaar heeft, ik baseer me op de mij toegezonden voorwaarden.
Hieronder als bewijs de naar mij toegezonden voorwaarden.
Er staat duidelijk dat het gratis is en dat er verder geen actie hoeft te worden genomen.
Hier de voorwaarden:

KENMERKEN VAN JE ABONNEMENT
Actie: 2 maanden gratis Eredivisie Live
Prijs Eredivisie Live na actie: € 10,- p/m
Contractvorm Eredivisie Live: Loopt tot wederopzegging door.

Opzegtermijn: per maand

Hoe op te zeggen:
Na 2 maanden wordt de toegang tot Eredivisie Live automatisch stopgezet.
Kanalen: 2 Eredivisie Live kanalen **

Ik kan er echt niets anders van maken en weet niet waar U zich op baseert.

Jordie

Ongelezen bericht door Jordie »

Conclusie, wij hebben niets aan deze aanbieding, iedereen wijst naar elkaar, de klant wordt van het kastje naar de muur gestuurd, maar krijgt datgene waarvoor ze betaald hebben (ook al is het maar € 2,49) niet geleverd.
Niet gekregen waarvoor je betaald hebt? Je heb die DVD toch gekregen? Daarvoor heb je immers betaald.

Gesloten