Ik ben hier terecht gekomen na weer een zeer frustrerend gesprek met een ziggo medewerker.
Ik zal proberen het kort uit te leggen.
Sinds juli 2008 meent Ziggo van mij 30 euro te krijgen terwijl ik een creditnota heb van 39 euro, notabene een tegemoetkoming in de kosten wegens herhaalde storingen van internet. Ik ben met internet al overgestapt en had alleen tv van ze.
De eerste aanmaning stuurde ze in juni 2009. Een jaar later dus! Ik heb meteen gebeld, alles uitgelegd, ronduit een onbeschoft antwoord: ja eeh mevrouw dat stamt allemaal uit het @home tijdperk en dat kunnen we niet meer inzien die facturen, gewoon betalen.
Die kreeg ik niet, wel nog een paar aanmaningen. Diverse brieven met telkens andere factuurnummers. Om gek van te worden! Weer netjes een brief terug geschreven. Als antwoord kreeg ik een ingebrekestelling van Bos incasso??!!
Hier weer bezwaar op aangetekend. Medewerker van Bos gaf aan dat de vordering weer terug naar Ziggo ging vanwege het dispuut.
Medio september nog een keer het klachtenformulier op de website van Ziggo gebruikt, geen antwoord gekregen. En zojuist ontvang ik na 2 maanden maar een afsluitbrief!! Ik sprong echt uit mn vel toen ik dat las.
Ik heb meteen gebeld, weer zo'n medewerker die doodleuk zegt: ja mevrouw dan vult u maar een klacht in op de website. De afsluiting kan ik niet tegenhouden.
Dit is toch ronduit belachelijk??!! Ziggo moet zich schamen om zulke bedragen zulke maatregelen te nemen wat notabene niet terecht is aangezien ik geld van hun tegoed heb.
Ik heb mn rechtsbijstand ingeschakeld en inmiddels maar KPN digitenne aangevraagd. Zie er weinig in om zonder tv de winter in te gaan.
Maar het erbij laten zitten nooit, het gaat mij echt niet om die 30 euro maar om het principe.
Hoe herkenbaar is dat voor de leden hier, dat Ziggo zo met klanten omgaat?