LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Als 't stopt met waaien krijg ik dan weer normaal beeld?KPN
Als 't stopt met waaien krijg ik dan weer normaal beeld?KPN
En ook als er een brommer voorbij rijdt of er een vliegtuig overvliegt?Heb het gevoel 30 jaar terug in de tijd gegaan te zijn.Alle zenders hebben haperingen en helemaal als het waait.Volgens de postcode check en navraag in de winkel kon het niet mis gaan.Wordt er helemaal gestoord van(net als de tv)
Re: Als 't stopt met waaien krijg ik dan weer normaal beeld?KPN
De zenders vallen weg als het waait? Het wordt echt steeds lachwekkender hier op het forum.
-
haha, die had ik ook nog niet gehoord. Lijkt me beetje sterk...
martin en dilbert,
wat doen jullie eigenlijk op dit forum ?
volgens mij ga je kijken bij dit onderwerp :" klachten over digitenne", als je ook echt klachten hebt. jullie zijn hier alleen maar om mensen belachelijk te maken en af te zeuren. En ja, inderdaad ook bij ons is er storing als er een brommer voorbij rijdt.
als je zo tevreden bent over de kpn , ga dan lekker op een ander forum je informatie lozen, volgens mij zit hier niemand op jullie te wachten.
En over jullie tevredenheid over de kpn, ik heb al meer dan 15 jaar met ze te maken i.v.m. met mijn werk en ik heb heel erg lang getwijfeld over het aanschaffen van kpn digitale tv, omdat mijn ervaringen met de kpn in al die jaren verschrikkelijk slecht zijn. en helaas wordt toch ook nu weer door de miserabele ontvangst van kpn tv weer bevestigd dat kpn niet zo'n beste keuze is.
wat doen jullie eigenlijk op dit forum ?
volgens mij ga je kijken bij dit onderwerp :" klachten over digitenne", als je ook echt klachten hebt. jullie zijn hier alleen maar om mensen belachelijk te maken en af te zeuren. En ja, inderdaad ook bij ons is er storing als er een brommer voorbij rijdt.
als je zo tevreden bent over de kpn , ga dan lekker op een ander forum je informatie lozen, volgens mij zit hier niemand op jullie te wachten.
En over jullie tevredenheid over de kpn, ik heb al meer dan 15 jaar met ze te maken i.v.m. met mijn werk en ik heb heel erg lang getwijfeld over het aanschaffen van kpn digitale tv, omdat mijn ervaringen met de kpn in al die jaren verschrikkelijk slecht zijn. en helaas wordt toch ook nu weer door de miserabele ontvangst van kpn tv weer bevestigd dat kpn niet zo'n beste keuze is.
Ik ben inderdaad tevreden over KPN en in tegenstelling tot jou beweringen is dit een vrij land en ben ik zeker gerechtigd om die informatie hier neer te zetten en te delen met anderen.als je zo tevreden bent over de kpn , ga dan lekker op een ander forum je informatie lozen, volgens mij zit hier niemand op jullie te wachten.
Als jij dat opvat als belachelijk maken en afzeuren, daar kan ik weinig aan doen vrees ik. Mijn mening is mijn mening, doe er mee wat je wilt.
Ook wij hebben problemen met de ontvangst als het hard waait en daar hoef je niet grappig over te doen.
Gelukkig bestaat er ook nog canal digitaal.
Storingsvrij.
In heel nederland te ontvangen i.t.t. KPN tv.
Ook al rolt KPN hier binnenkort zijn netwerk uit, dan wil ik niet met ze in zee. Op dit forum en vele andere, heb ik erg veel klachten gelezen over digitenne.
Storingsvrij.
In heel nederland te ontvangen i.t.t. KPN tv.
Ook al rolt KPN hier binnenkort zijn netwerk uit, dan wil ik niet met ze in zee. Op dit forum en vele andere, heb ik erg veel klachten gelezen over digitenne.
Je kunt het geloven of niet maar het is ECHT zo.Ik ben gelukkig niet de enige!
Het waait nu minder en nu is de ontvangst ook weer beter.Morgen gaat het stormen;Ben benieuwd
Het waait nu minder en nu is de ontvangst ook weer beter.Morgen gaat het stormen;Ben benieuwd
Jopieslim heeft niet helemaal gelijk waar het Canaldigitaal betreft. Ook
bij ons zijn er storingen in de ontvangst, wanneer het hard waait en regent. Ik neem aan dat dat ook gebeurt als het sneeuwt en/of ijzelt.
Verder is een ''vrij uitzicht'' van je schotel op de satelliet noodzaak. Dus geen boom ervoor in je tuin (zie de beelden van bv. de Tour de France).
En mocht iemand zwart beeld krijgen i.p.v. een zender die''normaal'' wel
verschijnt, dan bedien ik het aan/uit-knopje van de afstandsbediening.
Na de mededeling ''Reading smart card'' verschijnt de betrookken zender weer.
bij ons zijn er storingen in de ontvangst, wanneer het hard waait en regent. Ik neem aan dat dat ook gebeurt als het sneeuwt en/of ijzelt.
Verder is een ''vrij uitzicht'' van je schotel op de satelliet noodzaak. Dus geen boom ervoor in je tuin (zie de beelden van bv. de Tour de France).
En mocht iemand zwart beeld krijgen i.p.v. een zender die''normaal'' wel
verschijnt, dan bedien ik het aan/uit-knopje van de afstandsbediening.
Na de mededeling ''Reading smart card'' verschijnt de betrookken zender weer.