LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
bjorn.van-herk
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jan 2021 14:48

Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Ongelezen bericht door bjorn.van-herk »

Vandaag mijn abonnementen bij Ziggo opgezegd waarna mij gevraagd wordt alles (modem, wifi booster en Humax mediabox) te retourneren. Daar ik al sinds het bestaan van de CI+ module hier ook gebruik van maak heb ik Ziggo steeds aangegeven geen mediabox nodig te hebben. Deze hebben ze daarom mij ook nooit opgestuurd en heb ik dus ook niet in huis. Zij zeggen nu van wel en vragen mij deze te retourneren. Wanneer ik dat niet do brengen ze mij kosten in rekening. Wat kan ik hieraan doen?

Moneyman
Berichten: 31807
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Ongelezen bericht door Moneyman »

Vraag ze te bewijzen dat ze 'm uberhaupt geleverd hebben.

sake1987

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Ongelezen bericht door sake1987 »

Niet bellen maar even contact opnemen via Messenger.
Als je je inlogt bij Ziggo, kan je precies zien welke apparatuur je volgens hun in bruikleen hebt.

J.Dubbeltje
Berichten: 69
Lid geworden op: 24 nov 2008 17:26

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Ongelezen bericht door J.Dubbeltje »

Weet je hoe dat komt , ZIGGO heeft net als vroeger met de dienstplicht als er werd gezegd dit is groen zegt je meerdere nee dit is geel , en geen insubordinatie.
Die calcenter - medewerkers mogen niets veranderen want dat zit in het protocol.
Bel maar eens op 5 van de 10 keer kom je niet waar je wezen wil met je vragen.
Ik wil mijn WiFi boosters inleveren dat is prima wij sturen je wel een retour doos , krijg melding u abonnement WIFI
BOOSTER is opgezegd , de retour doos heeft u al in huis bij niet nakomen retourneren worden er kosten in rekening gebracht .( lekker klantvriendelijk )
Snap je het nog ,de link dat ik het op zeg wordt niet gemaakt maar dan treed de exisitie op .
Lijkt mijn eens goed om suggesties aan klanten te vragen hoe zij behandeld willen worden ,want die personen die dit instellen zullen nooit gecorrigeerd worden zo lang ze daar zitten.
Een pre voor Ziggo , deze stelling komt momenteel in de hele maatschappij voor , een vraag of ik de chef mag spreken wordt overal tegengehouden , en haak je met veel ongenoegen af.
Neen menselijke maatstaven hollen hard achteruit sinds de computer zijn intrede maakte .

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Ongelezen bericht door reggie2 »

J.Dubbeltje, dat is jouw ervaring , niet die van iedereen. Ik ben dik tevreden over ziggo.

Misschien TS eens via Facebook contact met ziggo opnemen?

Seinhuis
Berichten: 2399
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Ga op zoek naar bewijs, bijvoorbeeld mail verkeer toen jij het aan sloot.
Ik denk dat bewijzen lastig is.


Als jij en Ziggo niet uit komen, dan zou je naar de geschillencommissie kunnen ( https://www.degeschillencommissie.nl/te ... aanbieder/ ). Echter ga ik vanuit dat hun zonder bewijs het verhaal van Ziggo gaan geloven.

16again
Berichten: 16557
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Ongelezen bericht door 16again »

Seinhuis schreef:
10 jan 2021 12:59
Ga op zoek naar bewijs, bijvoorbeeld mail verkeer toen jij het aan sloot.
Ik denk dat bewijzen lastig is.
De bewijslast ligt bij Ziggo.

Erwin uit Oosterhout
Berichten: 396
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

Ik zou gewoon aangeven dat je hem verstuurd hebt als aparte zending.

de auditu
Berichten: 808
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Ongelezen bericht door de auditu »

J.Dubbeltje schreef:
10 jan 2021 12:22

Snap je het nog ,de link dat ik het op zeg wordt niet gemaakt maar dan treed de exisitie op .
Wat betekent dat?

16again
Berichten: 16557
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Ongelezen bericht door 16again »

Erwin uit Oosterhout schreef:
10 jan 2021 15:30
Ik zou gewoon aangeven dat je hem verstuurd hebt als aparte zending.
Niet doen! Daarmee geef je juist aan,dat je wel zo'n box hebt gehad.

J.Dubbeltje
Berichten: 69
Lid geworden op: 24 nov 2008 17:26

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Ongelezen bericht door J.Dubbeltje »

Linken is aanhaken

de auditu
Berichten: 808
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Ongelezen bericht door de auditu »

exisitie?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Laat me raden: om welke provider gaat het hier? Ziggo?

16again
Berichten: 16557
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Ongelezen bericht door 16again »

Bob Schurkjens schreef:
10 jan 2021 16:52
Laat me raden: om welke provider gaat het hier? Ziggo?
In de titel staat ook info....

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ah, heb het dus in één keer goed geraden :)

sake1987

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Ongelezen bericht door sake1987 »

Bob Schurkjens schreef:
10 jan 2021 17:44
Ah, heb het dus in één keer goed geraden :)
Bob onze Ziggo hater, zit weer op zijn stokpaardje :lol:

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Ongelezen bericht door reggie2 »

Bob Schurkjens schreef:
10 jan 2021 17:44
Ah, heb het dus in één keer goed geraden :)

Alsof KPN zo goed is, heb Ziggo en ben dik tevreden over deze.
Overal is wel wat Bob :lol:

Erwin uit Oosterhout
Berichten: 396
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

16again schreef:
10 jan 2021 15:51
Erwin uit Oosterhout schreef:
10 jan 2021 15:30
Ik zou gewoon aangeven dat je hem verstuurd hebt als aparte zending.
Niet doen! Daarmee geef je juist aan,dat je wel zo'n box hebt gehad.
Wel doen. Je doet gewoon hetzelfde als zei. Je houdt gewoon vol, dat je het verstuurd hebt. Alsof de administratie bij die grote bedrijven werkt.

sake1987

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Ongelezen bericht door sake1987 »

Gebruikersstatistieken
TS komt na het dumpen van zijn ongenoegen niet meer terug


Lid geworden op:
07 jan 2021 14:48
Laatst actief:
07 jan 2021 15:12
Aantal berichten:
1 | Zoek gebruikers berichten
(0.00% van alle berichten / 0.25 berichten per dag)

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Tsja. Doet mij altijd weer denken aan Franse les: "comme d'habitude". Is ook een mooi liedje van.

Gesloten