LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 07 jan 2021 14:48
Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad
Vandaag mijn abonnementen bij Ziggo opgezegd waarna mij gevraagd wordt alles (modem, wifi booster en Humax mediabox) te retourneren. Daar ik al sinds het bestaan van de CI+ module hier ook gebruik van maak heb ik Ziggo steeds aangegeven geen mediabox nodig te hebben. Deze hebben ze daarom mij ook nooit opgestuurd en heb ik dus ook niet in huis. Zij zeggen nu van wel en vragen mij deze te retourneren. Wanneer ik dat niet do brengen ze mij kosten in rekening. Wat kan ik hieraan doen?
Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad
Vraag ze te bewijzen dat ze 'm uberhaupt geleverd hebben.
Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad
Niet bellen maar even contact opnemen via Messenger.
Als je je inlogt bij Ziggo, kan je precies zien welke apparatuur je volgens hun in bruikleen hebt.
Als je je inlogt bij Ziggo, kan je precies zien welke apparatuur je volgens hun in bruikleen hebt.
-
- Berichten: 69
- Lid geworden op: 24 nov 2008 17:26
Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad
Weet je hoe dat komt , ZIGGO heeft net als vroeger met de dienstplicht als er werd gezegd dit is groen zegt je meerdere nee dit is geel , en geen insubordinatie.
Die calcenter - medewerkers mogen niets veranderen want dat zit in het protocol.
Bel maar eens op 5 van de 10 keer kom je niet waar je wezen wil met je vragen.
Ik wil mijn WiFi boosters inleveren dat is prima wij sturen je wel een retour doos , krijg melding u abonnement WIFI
BOOSTER is opgezegd , de retour doos heeft u al in huis bij niet nakomen retourneren worden er kosten in rekening gebracht .( lekker klantvriendelijk )
Snap je het nog ,de link dat ik het op zeg wordt niet gemaakt maar dan treed de exisitie op .
Lijkt mijn eens goed om suggesties aan klanten te vragen hoe zij behandeld willen worden ,want die personen die dit instellen zullen nooit gecorrigeerd worden zo lang ze daar zitten.
Een pre voor Ziggo , deze stelling komt momenteel in de hele maatschappij voor , een vraag of ik de chef mag spreken wordt overal tegengehouden , en haak je met veel ongenoegen af.
Neen menselijke maatstaven hollen hard achteruit sinds de computer zijn intrede maakte .
Die calcenter - medewerkers mogen niets veranderen want dat zit in het protocol.
Bel maar eens op 5 van de 10 keer kom je niet waar je wezen wil met je vragen.
Ik wil mijn WiFi boosters inleveren dat is prima wij sturen je wel een retour doos , krijg melding u abonnement WIFI
BOOSTER is opgezegd , de retour doos heeft u al in huis bij niet nakomen retourneren worden er kosten in rekening gebracht .( lekker klantvriendelijk )
Snap je het nog ,de link dat ik het op zeg wordt niet gemaakt maar dan treed de exisitie op .
Lijkt mijn eens goed om suggesties aan klanten te vragen hoe zij behandeld willen worden ,want die personen die dit instellen zullen nooit gecorrigeerd worden zo lang ze daar zitten.
Een pre voor Ziggo , deze stelling komt momenteel in de hele maatschappij voor , een vraag of ik de chef mag spreken wordt overal tegengehouden , en haak je met veel ongenoegen af.
Neen menselijke maatstaven hollen hard achteruit sinds de computer zijn intrede maakte .
Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad
J.Dubbeltje, dat is jouw ervaring , niet die van iedereen. Ik ben dik tevreden over ziggo.
Misschien TS eens via Facebook contact met ziggo opnemen?
Misschien TS eens via Facebook contact met ziggo opnemen?
DeZevendeHenk
vindt dit leuk
Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad
Ga op zoek naar bewijs, bijvoorbeeld mail verkeer toen jij het aan sloot.
Ik denk dat bewijzen lastig is.
Als jij en Ziggo niet uit komen, dan zou je naar de geschillencommissie kunnen ( https://www.degeschillencommissie.nl/te ... aanbieder/ ). Echter ga ik vanuit dat hun zonder bewijs het verhaal van Ziggo gaan geloven.
Ik denk dat bewijzen lastig is.
Als jij en Ziggo niet uit komen, dan zou je naar de geschillencommissie kunnen ( https://www.degeschillencommissie.nl/te ... aanbieder/ ). Echter ga ik vanuit dat hun zonder bewijs het verhaal van Ziggo gaan geloven.
-
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54
Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad
Ik zou gewoon aangeven dat je hem verstuurd hebt als aparte zending.
Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad
Wat betekent dat?J.Dubbeltje schreef: ↑10 jan 2021 12:22
Snap je het nog ,de link dat ik het op zeg wordt niet gemaakt maar dan treed de exisitie op .
Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad
Niet doen! Daarmee geef je juist aan,dat je wel zo'n box hebt gehad.Erwin uit Oosterhout schreef: ↑10 jan 2021 15:30Ik zou gewoon aangeven dat je hem verstuurd hebt als aparte zending.
-
- Berichten: 69
- Lid geworden op: 24 nov 2008 17:26
Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad
Linken is aanhaken
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad
Laat me raden: om welke provider gaat het hier? Ziggo?
Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad
In de titel staat ook info....
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad
Ah, heb het dus in één keer goed geraden
Erthanax
vindt dit leuk
Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad
Bob onze Ziggo hater, zit weer op zijn stokpaardje
Bob Schurkjens
en reggie2
vinden dit leuk
Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad
Alsof KPN zo goed is, heb Ziggo en ben dik tevreden over deze.
Overal is wel wat Bob
Erwin uit Oosterhout
vindt dit leuk
-
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54
Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad
Wel doen. Je doet gewoon hetzelfde als zei. Je houdt gewoon vol, dat je het verstuurd hebt. Alsof de administratie bij die grote bedrijven werkt.16again schreef: ↑10 jan 2021 15:51Niet doen! Daarmee geef je juist aan,dat je wel zo'n box hebt gehad.Erwin uit Oosterhout schreef: ↑10 jan 2021 15:30Ik zou gewoon aangeven dat je hem verstuurd hebt als aparte zending.
Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad
Gebruikersstatistieken
TS komt na het dumpen van zijn ongenoegen niet meer terug
Lid geworden op:
07 jan 2021 14:48
Laatst actief:
07 jan 2021 15:12
Aantal berichten:
1 | Zoek gebruikers berichten
(0.00% van alle berichten / 0.25 berichten per dag)
TS komt na het dumpen van zijn ongenoegen niet meer terug
Lid geworden op:
07 jan 2021 14:48
Laatst actief:
07 jan 2021 15:12
Aantal berichten:
1 | Zoek gebruikers berichten
(0.00% van alle berichten / 0.25 berichten per dag)
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad
Tsja. Doet mij altijd weer denken aan Franse les: "comme d'habitude". Is ook een mooi liedje van.