LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BelCompany kent geen service

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Jill-Jilleke

BelCompany kent geen service

Ongelezen bericht door Jill-Jilleke »

Oktober 2010 een blackberry bold 9700 white gekocht bij Belcompany Gouda. Op 9 januari 2011 gaat het scherm opeens op grijs en verschijnt er een code met error 347. 10 januari toestel naar de winkel gebracht. Na een hoop gedoe en vele (boze telefoontjes en brieven) 3 maanden later :? (!!) Een nieuw toestel gekregen.

Na een maand weer storing op de telefoon. Dit keer kon de verkoper in het filiaal het oplossen.

Afgelopen september 2011 gaat het toestel na een reboot niet meer aan. Omdat de service in Gouda niet echt heel geweldig was, deze keer het toestel naar BelCompany Woerden gebracht. Daar bevestigden ze nog dat het toestel in prima staat verkeerde en geen waterschade had gehad."niks mis mee, is zo geregeld" Als grapje zei ik nog; "zou fijn zijn als hij voor de kerst terug is". Na een week al een telefoontje van een medewerker, nou uw telefoon is terug, kunnen we alleen het type nog even doornemen. Wat blijkt helaas Blackberry heeft een verkeerd toestel retour gestuurd.

Omdat ik geleerd had van de vorige keer, toch maar eens een mail gestuurd naar de "klantenservice" van BelCompany. Daar kreeg ik een mail van terug waar eigenlijk alleen in stond dat ik geen recht had op een vervangend toestel want hij was niet verzekerd en onkosten werden pas na een maand vergoed. Mmm toch vreemd dat je je in 2011 ook al moet verzekeren tegen storingen van een apparaat zelf :?:

Om een lang verhaal kort te maken inmiddels heeft Blackberry (volgens BelCompany) 3 keer een verkeerd toestel gestuurd. Als ik uitleg dat de miscommunicatie tussen beide partijen niet mijn last mag zijn denkt BelCompany daar toch heel anders over. Ik stel voor dat zij mij uit hun winkelvoorraad een toestel geven en zelf achter de schermen hun geschil met Blackberry oplossen. Maar helaas volgens artikel zoveel en voorwaarden huppeldepup kunnen ze dat niet doen.
Mailtjes gestuurd naar de "service" met uitleg dat het niet de eerste keer is etc. heeft geen zin want daar reageren ze gewoon niet op.

Een van de medewerker belde me uiteindelijk op dat vanwege het vele ongemak wat ik al gehad had zou ik een Blackberry 9780 krijgen. Prima maakt mij niet uit, als ik maar weer een smartphone krijg. Deze zou hij gaan bestellen en zou vandaag in de winkel zijn. En zoals verwacht.... :roll: Deze is vandaag niet in de winkel. En omdat er op maandag geen koerier de winkels van Belcompany weet te vinden zal mijn nieuwe telefoon misschien dinsdag er wel bij zitten :evil:

We wachten het maar weer af. Benieuwd of ik hem voor de kerst terug heb.....

Dus wil je service KOOP GEEN TELEFOON BIJ BELCOMPANY!

bc_klantenservice
Contacteer:

Re: BelCompany kent geen service

Ongelezen bericht door bc_klantenservice »

Geachte klant,

Uit contact met ons filiaal in Woerden is gebleken dat de klacht inmiddels is opgelost. Onze excuses voor het ontstane ongemak.

BelCompany Klantenservice

Jill-Jilleke

Re: BelCompany kent geen service

Ongelezen bericht door Jill-Jilleke »

Grappig dat BelCompany op een open forum wel zo snel kan reageren en er dan wel bij vermelden dat de klacht inmiddels is opgelost :roll:
Vermeld er dan ook wel bij dat dit weken heeft geduurd met vele fouten van BelCompany (Blackberry)
Ach deze keer duurde het geen 3 maanden :lol:

Gesloten