Internet kabel: UPC
TV kabel (standaard): UPC
Telefoon: KPN.
Ik orienteer me op het gebied van digitale TV. Digitenne van de KPN ziet er aanlokkelijk uit. Daarnaast zijn de kosten aanzienlijk lager dan wat ik nu voor mijn standaard kabelTV betaal. (193.= p/jr)
Dus denk je kom, gaan voor die banaan. Maar wat schetst mijn verbazing als ik verder nog eens goed kijk.......
Om mijn internetverbinding met UPC te kunnen behouden MOET ik het standaard kabelTV pakket van UPC hebben. Wat er dus op neer komt dat zou ik overstappen naar Digitenne van de KPN, ik upc nog steeds 193,= moet betalen voor een TV-dienst waar ik dan totaal geen gebruik meer van maak. Zou ik me dus aanmelden voor digitenne, betaal ik dubbele kosten voor dezelfde tv zenders bij twee verschillende firma's.
Ik zie de reactie al komen: dan ga je met je internetverbinding toch ook weg bij UPC! Maar als ik dat niet wil omdat ik al sinds '97 aangesloten ben op de kabel voor internet en ik daar weinig tot geen klachten over heb, is overstappen onzin.
De crux is dat ik door UPC gedwongen wordt om dan ook maar het standaard kabeltv pakket te moeten nemen/behouden a raison van 193,= per jaar (excl. internetpakketkosten) is natuurlijk van de zotte.
Op deze manier word ik min of meer gedwongen om mij voor digitale tv aan te melden bij UPC.
voor bestellen kun je ook lezen behouden***Let op: Om internet van UPC te bestellen dient u te beschikken over, in ieder geval, het standaardpakket radio en TV van UPC. Indien u hier niet over beschikt, kunt u dit bij bestellen***