Vandaag kregen we wederom een brief van Ziggo dat ze de betalingsvoorwaarden maar weer eens aanpassen. Allereerst willen ze nu dat je een maand van te voren gaat betalen, dus december voor kwartaal 1, maart kwartaal 2, etc. Daarnaast gaan ze kosten voor de in rekening brengen voor acceptgiro's, nl 1,25.
Als je het er niet mee eens bent dan kun je kostenloos opzeggen, tja en welke kabelaanbieder kun je dan nog kiezen???? niet 1 dus, misbruik van monopolie positie.
Moet je eens nagaan dat met alle klanten die ze hebben ze een maand extra rente trekken(inmiddels is dit al 3 maanden), wat hen dat in het laatje brengt. We vinden het ronduit belachelijk
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Betalingsvoorwaarden Ziggo, weer eerder betalen
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 03 sep 2008 19:00
Re: Betalingsvoorwaarden Ziggo, weer eerder betalen
Als je via automatische incasso betaald, betaal je eens pewr maand. In januari dus voor de maand februari etc. Bovendien hoef je dan niet €1,25 opslag te betalen.
pvd
pvd
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 03 sep 2008 19:00
Re: Betalingsvoorwaarden Ziggo, weer eerder betalen
ja ja, lijkt wel verdacht veel op reactie van ziggo
Re: Betalingsvoorwaarden Ziggo, weer eerder betalen
Ik vraag mij af of Ziggo de kosten van de acceptgiro van €1,25 voor de betaling van het abonnement zomaar in rekening mag brengen (verkapte prijverhoging)
Re: Betalingsvoorwaarden Ziggo, weer eerder betalen
je kunt natuurlijk ook gewoon 2 dezelfde berichten droppen onder verschillende namen
same answere:
die kosten van de acceptgiro zijn administratiekosten die ze in rekening brengen voor die acceptgiro, zoals ze bij Multikabel ook al deden hoor.
(alleen nu een klein lachje voor de verkapte pijsrverhoging ghihi)
same answere:
die kosten van de acceptgiro zijn administratiekosten die ze in rekening brengen voor die acceptgiro, zoals ze bij Multikabel ook al deden hoor.
(alleen nu een klein lachje voor de verkapte pijsrverhoging ghihi)