ik heb een mail gestuurd dat ik het er niet mee eens ben.
want ze vergeten er bij te zetten dat je je dvd/video recorder wel weg kan doen.
ik denk dat 85% van de klanten dat vergeet
kreeg vrijdag een folder in de bus maar er word niet over gesproken hoe we gaan op nemen maar wel dat 30 nov het aanbod terug gaat naar 15 zenders
daar gaat discovery waar mijn zoon veel naar kijkt moet nu een digitale kast kopen a 55.euro
hier onder mijn vraag aan de kabel
en daar onder het antwoord
-------------------------------------------------------------------------------------
Ik las jongstleden in de krant het onderstaande bericht
Nu meer dan 85% van de klanten digitale televisie kijkt, zal Caiway
op 10 oktober 2010 (101010) stoppen met het doorgeven van analoge
televisie via de kabel. De capaciteit die hiermee vrijkomt wordt
onder meer gebruikt om nieuwe HD-programma's en andere digitale
diensten aan te bieden. Ook Rekam, de kabelexploitant in
Midden-Holland waar Caiway al langer mee samenwerkt, stopt op die
datum met analoge distributie. In een grote campagne zullen de
kabelaars de overgang voor de klanten zo gemakkelijk mogelijk maken.
Nu vraag ik mij af, hoe moet dit met het opnemen van TV programma's
via mijn "analoge" harddisk-recorder. Ben ik nu verplicht om een
nieuwe decorder aan te schaffen en dus kosten moet gaan maken?
Vanwege een product dat jullie uit de lucht halen lijkt mij niet
helemaal de bedoeling.
Met vriendelijke groet,
---------------------------------------------------------------------------------------donderdag 22 oktober 2009 9:51
Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt:
U informeert naar het opnemen van tv-programma's wegens het stopzetten van het analoge signaal in 2010.
Met de digitale ontvanger kunt u nu niet tegelijkertijd digitaal opnemen en kijken. Nu kan er nog analoog gekeken worden, als er digitaal een programma wordt opgenomen. Deze mogelijkheid komt te vervallen met de stopzetting van het analoge signaal en u informeert nu naar de mogelijkheden.
Caiway is zich ervan bewust dat klanten, door de stopzetting van het analoge signaal, minder makkelijk kunnen opnemen en kijken tegelijkertijd. Momenteel zijn wij druk bezig met een begeleidingstraject voor onze klanten en wij nemen het onderwerp tegelijkertijd opnemen en kijken in dit traject mee.
U ontvangt van ons dit jaar meer informatie over de stopzetting en het begeleidingstraject.
Met vriendelijke groet,
Ben Meijering
Caiway
CAIW Diensten B.V.- KvK 27237487
Postbus 45, 2670 AA NAALDWIJK
T 088 2249111 (lokaal tarief)
F 0174 638536
E
[email protected]
I
http://www.caiway.nl