LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Caiway

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
jelkeb

Caiway

Ongelezen bericht door jelkeb »

Beste medewerkers van TROS RADAR,

Al enige tijd heb ik via Caiway een digitale aansluiting. Nu heb ik Caiway een berichtje gezonden hoe het kan zijn dat ik wel digitaal ben aangesloten maar nog steeds via een gewone coaxkabel. Tot op heden heb ik nog niets van ze vernomen. Wat kan ik nu het beste doen? Zie mijn berichtje naar Caiway hieronder.

Mailtje naar Caiway:

"U geeft aan dat u per 10 oktober 2010 helemaal overstapt op een digitale signaal.
Dit bevreemd mij: waarom?
Het blijkt dat mijn huis is aangesloten op een coaxkabel. Ik vraag me dus af wanneer mijn aansluiting wordt overgezet naar glasvezel. U gebruikt nu gewoon een coaxkabel om uw digitale signaal te verzenden. Uit het tv programma Kassa blijkt dat dit niet conform de aanbieding is van digitale tv. Ik begrijp nu waarom het radio- en tv signaal geen zichtbare verbeteringen geeft. Ik zal dit dan ook voorleggen aan de redactie van TROS RADAR.
Graag verneem ik een reactie van u."

tennis

Re: Caiway

Ongelezen bericht door tennis »

Lees eens de vele topic's over Caiway hier op het forum, misschien wordt je er beter van!

rayblo

Re: Caiway

Ongelezen bericht door rayblo »

Even een opmerking, mensen bij ziggo kunnen ook volledig digitaal kijken maar doen dit toch ook niet via glasvezel?

Gesloten