Heb dus weer gebeld dat ik het abonnement niet meer wilde hebben, want de extra kosten waren niet afgesproken. Dat kon alleen schriftelijk zeiden ze aan de telefoon. Heb ik gedaan, maar de afdelingen bij Canal Digitaal werken duidelijk verschrikkelijk langs elkaar heen, want krijg daarna eerst een brief waarin stond dat het abonnement was gestopt op mijn verzoek en vervolgens een brief dat als ik niet betaalde ik werd afgesloten.
![Shocked :shock:](./../images/smilies/icon_eek.gif)
Ik heb nooit ergens voor getekend en ben fout voorgelicht dus beroep ik mij op m'n herroepingrecht als consument, wat bij fout voorlichten maarliefst 3 maanden kan.
Canal Digitaal blijft alleen brieven sturen dat ik moet betalen voor een heel jaar en als ik dat doe ik weer wordt aangesloten, wat ik dus helemaal niet wil. Ook dreigen ze een incassobureau in te schakelen. Waarvoor? Voor een service die ik niet eens wil?
Ik wil tegen ze zeggen dat ik wel betaal als ze me een handtekening van mij laten zien voor mijn akkoord van het abonnement. Ik wordt gek van Canal Digitaal en hun suffe brieven.
Mijn vraag is nu, sta ik in mijn recht en wat moet ik precies doen om het gezeur van Canal Digitaal te stoppen?
NB. Als ze me normaal hadden behandeld had ik waarschijnlijk die extra kosten nog wel voor lief willen nemen, maar hun werkwijze is gewoon absurd.
Alvast bedankt voor eventuele reacties.