LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Canal Digitaal

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
joelberse
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2008 16:55

Canal Digitaal

Ongelezen bericht door joelberse »

In 2005 heb ik een SET TOP BOX abonnement afgesloten bij Canal Digitaal. Dit om gedurende mijn vakantie's van 2-maal 3/4 weken per jaar TV ontvangst in mijn caravan te hebben. (in buitenland).

De prijs was € 19,95 per jaar en eenmalige registratiekosten van
€ 19,95. In de 3 daarop volgende jaren is het abonnement ieder jaar verhoogd met € 10,= en is dus voor dit jaar inmiddels € 49,95 per jaar.

Bij een volgende verhoging wil ik mijn abonnement beëindigen en over laten zetten op het gratis STD-NL pakket.

Nu moet ik iedere keer mijn Card activeren (schotel opstellen, afstellen e.d.).

Weet iemand of ik dat daarna ook nog moet doen?

Ik weet, dat ik dan de commerciële zenders niet meer kan ontvangen, maar kan ik dan wel de publieke zenders in de omringende landen ontvangen, zoals Dld., België en Eng.)?

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Canal Digitaal

Ongelezen bericht door kweenie »

België zit volgens mij niet op de satelliet, de BBC zit op een andere satelliet dan de nederlandse zenders, dus dat betekent dat je om dat te kunnen kijken steeds je antenne iets zou moeten verdraaien. Duitse zenders zijn volgens mij grotendeels vrij te ontvangen.

HarrieVermeulen
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 sep 2007 10:25

Re: Canal Digitaal

Ongelezen bericht door HarrieVermeulen »

Dit zijn de vrij te ontvangen zenders...aldus de website van Canal Digitaal zelf. http://www.canaldigitaal.nl/default.asp ... annelid=11

Best aardig zenderpakket eigenlijk... die gratis variant, voor de gratis Nederlandse regionale zenders heb je een DUO LNB nodig. Die hebben ze bij een dealer wel voor je. http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=21
Vreemd, die LNB is niet via hun eigen webshop te koop...

Gesloten