| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Canal Digitaal versus Eredivisie live
Canal Digitaal versus Eredivisie live
Ik kijk tv via de schotel met een abonnement van Canal Digitaal.
Sind kort heb ik een abonnement genomen op Eredivisie Live,dat dan via Canal digitaal te bekijken is.
Afgelopen weekend werd er op 4 kanalen door eredivisie live uitgezonden, waarvan ik alleen kanaal 1 en 2 kon bekijken.
Kanaal 3 en 4 was niet te ontvangen.
ik wilde naar de wedstrijd volendam -Fc twente kijken, en die werd dus uitgezonden op kanaal 4., dus voor ons geen live wedstrijd op tv.
Heb al 2 mails verstuurd naar Canal digitaal,maar tot op heden geen reactie.
Wel beloven,alle wedstrijden LIVE, wel INCASSEREN,maar kanaal 3 en 4 ?? Ho maar.
Sind kort heb ik een abonnement genomen op Eredivisie Live,dat dan via Canal digitaal te bekijken is.
Afgelopen weekend werd er op 4 kanalen door eredivisie live uitgezonden, waarvan ik alleen kanaal 1 en 2 kon bekijken.
Kanaal 3 en 4 was niet te ontvangen.
ik wilde naar de wedstrijd volendam -Fc twente kijken, en die werd dus uitgezonden op kanaal 4., dus voor ons geen live wedstrijd op tv.
Heb al 2 mails verstuurd naar Canal digitaal,maar tot op heden geen reactie.
Wel beloven,alle wedstrijden LIVE, wel INCASSEREN,maar kanaal 3 en 4 ?? Ho maar.
Re: Canal Digitaal versus Eredivisie live
Wij hebben hetzelfde probleem reeds meerdere keren aangekaart bij zowel Canal Digitaal als bij Eredivisie Live. Ze schuiven elkaar de bal toe. Eredivisie Live zegt dat Canal Digitaal maar 2 kanalen wenste af te nemen dit seizoen. Canal Digitaal laat via de klantenservice weten dat ze maar 2 kanalen mochten uitzenden.
Er is sprake van misleidende reclame. Immers er wordt nadrukkelijk gezegd en geschreven dat "alle wedstrijden live te volgen zijn". En ze geven er zelfs de providers bij op. Dit klopt dus totaal niet.
Hopelijk kan Tros Radar iets voor ons betekenen. Het is dus zaak dat zoveel mogelijk mensen reageren op dit forum en aan de bel trekken. Wellicht kan het dan in de uitzenden behandeld worden.
Dus mensen, reageer op dit forum s.v.p. zodat iedereen in de gelegenheid is om alle 4 kanalen te bekijken!
Alvast bedankt!
Er is sprake van misleidende reclame. Immers er wordt nadrukkelijk gezegd en geschreven dat "alle wedstrijden live te volgen zijn". En ze geven er zelfs de providers bij op. Dit klopt dus totaal niet.
Hopelijk kan Tros Radar iets voor ons betekenen. Het is dus zaak dat zoveel mogelijk mensen reageren op dit forum en aan de bel trekken. Wellicht kan het dan in de uitzenden behandeld worden.
Dus mensen, reageer op dit forum s.v.p. zodat iedereen in de gelegenheid is om alle 4 kanalen te bekijken!
Alvast bedankt!
Beetje raar daar bij canaldigitaal geen kanaal 3 en 4
Volgend jaar snel een ander abonnement afsluiten.
Terwijl andere aanbieders dit wel aanbieden en goedkoper.
Dom van mij om me er niet beter in te verdiepen.
Op de site van Cannel digitaal maken ze je niet wijzer dan je bent.
Volgend jaar snel een ander abonnement afsluiten.
Terwijl andere aanbieders dit wel aanbieden en goedkoper.
Dom van mij om me er niet beter in te verdiepen.
Op de site van Cannel digitaal maken ze je niet wijzer dan je bent.
Echt belachelijk inderdaad, heb net een abonnement afgesloten met in mijn achterhoofd dat ik elke wedstrijd live kan zien. De eerste de beste speelronde liep ik hier al tegen aan.
-
Quintus Sertorius
Volgens mij komt het omdat Canaal Digitaal niet meer bandbreedte wil inkopen waardoor veel betaalzenders maar beperkt worden verstrekt. Zo heb ik leuk Film1 aangeschaft in de veronderstelling dat ik all 6 (incl HD) zou krijgen. Mooi niet, ik kreeg maar 3 zenders waarvan 1 het overdag niet doet. Ook Sport1 heb ik ipv 8 zenders maar 1(!) zender. Dit staat wel (vaag) vermeld op hun website maar goed ik verwachtte dat alle aanbieders wel hetzelfde aanbieden.
Na mijn jaarcontract mooi overgaan op Ziggo alles in 1.
Na mijn jaarcontract mooi overgaan op Ziggo alles in 1.