Wij hebben een apart probleem met Canaldigitaal.
Ons contract liep tot mei 2009. In november 2008 opgezegd. In januari 2009 via hun website een mededeling ingestuurd dat we onze opzegging intrekken.
In mei maar eens een mail gestuurd of het wel goed was geregeld, we willen niet zonder signaal komen te zitten. Mail terug: was geregeld. Niets bewaard natuurlijk. Nu hebben wij in oktober opgezegd per eind november (opzegtermijn 1 maand). Wat blijkt? Zij hebben doodleuk onze intrekking administratief verwerkt als een nieuw contract, ingaande mei 2009 en minimaal 1 jaar tot mei 2010.
Onze alle brieven die we sturen willen ze dit niet veranderen. Wij hebben niets getekend enz. maar ze gaan wel incasseren. Wij begrijpen niets van hun starre houding en dat voor zo'n groot bedrijf.
Wat te doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Canaldigitaal nieuw contract
-
- Berichten: 144
- Lid geworden op: 27 mar 2004 23:39
Re: Canaldigitaal nieuw contract
Lijkt mij dat je CD niet veel kunt verwijten eerlijk gezegd...
Gewoon een verlenging met een nieuw jaarabonnement m.i.v. mei 2009. Dat had je zonder je opzegging 2008/weer aanmelding 2009 ook gehad.
Pas in juli 2009 is het zo geworden dat een jaarabonnement na afloop per maand opzegbaar is.
Gewoon een verlenging met een nieuw jaarabonnement m.i.v. mei 2009. Dat had je zonder je opzegging 2008/weer aanmelding 2009 ook gehad.
Pas in juli 2009 is het zo geworden dat een jaarabonnement na afloop per maand opzegbaar is.