LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] canaldigitaal

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
natasfigo
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2009 09:38

canaldigitaal

Ongelezen bericht door natasfigo »

Wie heeft ooit geprobeerd canal digitaal aan de telefoon te krijgen??
Of je nou om 9 uur in de morgen belt of om 21.00 in de avond belt er zijn altijd meer dan 20 wachtende voor je en het kost nog 0,15 per minuut niet normaal.
En als je ze dan aan de telefoon hebt staan ze je ook niet normaal te woord.
:twisted: :twisted:

Ik ben nu ook klaar met dit bedrijf maar ook dat gaat niet zo makkelijk ze begrijpen het daar volgens mijn niet helemaal hoe dat wel moet.
Graag wil ik weten wie er nog meer problemen heeft met canaldigitaal.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: canaldigitaal

Ongelezen bericht door snepke »

ik krijg een dagvaarding omdat ik mijn abo opgezegd heb.Lees beeindigen abo onmogelijk zegt cd eens,je bent niet de enige die gedonder heeft met cd.En lees bij incasso Lindorff en Transfair maar eens daar zijn diverse mensen die een incasso van cd achter hun broek hebben

jcw
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jun 2009 20:53

Re: canaldigitaal

Ongelezen bericht door jcw »

mijn ouders hebben canal digital op de camping en elke keer als ze langere tijd niet geweest zijn moeten ze weer canal digital bellen of smssen om deboel weer te activeren. Kost steeds geld , laatst 10 euro belkosten en een tijd wachten voor je de tv aan kunt zetten.
Waarom blijft het niet gewoon werken?? belachelijk ! :evil:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: canaldigitaal

Ongelezen bericht door agro »

Als een kaart 30 dagen niet gebruikt wordt, wordt deze automatisch gedeactiveerd.

Je kan makkelijk heractiveren door 035-6 477 477 te bellen, krijg je verbinding met een computer voer je kaartnumer in en binnen een paar minuten is weer geactiveerd.
Moet wel je ontvanger afstemmen op SBS6.
Kost hooguit 10 a 20 cnt.

gast007
Berichten: 33
Lid geworden op: 07 jul 2006 20:58

Re: canaldigitaal

Ongelezen bericht door gast007 »

... of via de site van CanalDigitaal, dan kost het NIETS.

jcw
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jun 2009 20:53

Re: canaldigitaal

Ongelezen bericht door jcw »

internet hebben ze niet op de camping en na telefoon of sms duurt het soms nog een uur voordat de tv het doet. En als het niet werkt moet je bellen
Als je dan net aangekomen bent na een reis en je favoriete programma wil kijken is dat vervelend. Het gebeurt regelmatig dat je 30 dagen niet komt, dan wil je toch gewoon je tv aan kunnen zetten...

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: canaldigitaal

Ongelezen bericht door agro »

Ik heb regelmatig het nummer moeten bellen dat ik eerder heb vermeld, telkens had ik binnen 1 minuut beeld.

Als je de kaart 1 uur per maand gebruikt op een Nederlandse zender wordt deze niet gedeactiveerd.

Gesloten