Ongeveer 1 jaar beschik ik over digitale tv van casema. Ik heb gratis een sagem ontvanger gekregen. Dit was ivm een actie in Amstelveen.
Op 25 oktober 2005 een brief ontvangen dat er een vervanging plaats gaat van vinden van de verouderde Sagem ontvanger. Hiervoor moet ik wel even 138,85 euro betalen of een jaarabonnement op een aanvullend pakket (vanaf 7,50) per maand nemen. Dit laatste ben ik niet van plan, daar er geen zenders bijzitten welke mijn interesse hebben. Via de mail een klacht gedaan dat ik het met deze gang van zaken niet eens ben, daar ik een contract heb afgesloten met casema en als zij menen een andere ontvanger te gaan gebruiken, daar de sagem ontvanger niet meer bruikbaar is, dat voor hun rekening is.
Ik heb uiteraard nog geen bericht ontvangen van casema, omdat ik vandaag deze klacht heb ingediend.
Toch wil ik u hiervan op de hoogte stellen, volgens mij zullen vele mensen deze brief hebben ontvangen en worden we een beetje voor het blok gezet. Mijn vraag aan u is of dit zomaar kan, volgens mij niet. Casema kan toch niet meer aan hun overeenkomst met mij voldoen. Want zoals in de brief staat vermeld is de sagem ontvanger vanaf maart 2006 niet meer geschikt voor de ontvangst van Casema Digitale Televisie.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |