Omdat een opname niet gedaan is, zegt toch niets uit, over het wel en niet werken van een Cisco.

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
ook ik heb problemen met cisco gehad juni 2011 eerste apparaat heeft altijd goed gegaan tot een paar maanden geleden ik tv gemist niet meer kon kijkencpjwsmit schreef:Ik heb meegedaan aan de actie van Ziggo om voor €199,00 een Cisco8485 pvr aan te schaffen. Op 25 februari 2012 kwam deze binnen. Maar het opnemen via EPG gaat niet. Het beeld schokt. Ik heb een aantal zelfingestelde tijdopnames gemaakt en die zijn tot nu toe goed. Ook is het apparaat al 4x spontaan gaan rebooten. Restarten, opnieuw installeren, niets hielp. Echter toen ik na anderhalve week de klanten"service" van Ziggo hierover belde kreeg ik de "oplossing" om het apparaat op te sturen voor reparatie. Een nieuw apparaat! Ik zou dan zo'n 2 weken zonder digitale TV zitten. Toen ik voorstelde om het apparaat om te ruilen werd hierop negatief gereageerd. Opsturen was de enige optie. Toen ik de medewerker vroeg hoe hij als klant dat zelf zo zou vinden, vond hij het ook onacceptabel. "Maar zo zijn nu eenmaal de regels". Er werd totaal geen moeite gedaan om tot een aanvaardbare oplossing te komen. Dat er dingen kapot kunnen zijn bij aflevering kan gebeuren. Maar een bedrijf als Ziggo moet daar toch op voorbereid zijn en is aan haar stand verplicht om het ongemak voor hun klanten tot een minimum te beperken. Zeker nu ik op internet vele klachten over dit apparaat lees. Ik vermoed dat Ziggo met deze actie de voorraad rommel snel wil opdoeken.
Conclusie in mijn geval: slecht apparaat, nog slechtere service van Ziggo!
inderdaad ook ik heb een mail gestuuurd dat ik met de gang van zaken niet eens wasMousy schreef:Ik heb zelf een aantal jaren geleden ook gedonder gehad met ziggo, we hebben toen een brief aan de directeur gestuurd en probleem was in no time opgelost.
Ziggo hoofdkantoor
t.a.v. Bernard Dijkhuizen
Atoomweg 100
3542 AB Utrecht
De harde schijf eens geprobeerd te formatteren?Ik kon niet meer opnemen en het rode lampje (opnemen) op de recorder bleef uit. Stopzetten van programmas en naderhand afspelen ging wel nog.