LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Coulance Philips

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
gerritvputten

Coulance Philips

Ongelezen bericht door gerritvputten »

Ik heb een Philips LED televisie 1200 euro, waarover ik in eerste instantie tevreden mee was. Mooie vormgeving en goed beeld. Echter 1 jaar na de garantie begaf het beeldscherm. Ik heb de televisie aangeboden ter reparatie. Hierbij is aangegeven dat er een coulance regeling is van 340 euro en moet ikzelf 488 euro betalen. Ik vind dat je van een merk als Philips mag verwachten dat een TV van 3 jaar niet deze klachten mag hebben. Af en lijkt het wel een B merk wat werking betreft. : :oops: Verder coulance wordt niet geboden. Ik koop mijn hele leven alles van Philips maar hou daar echt mee op. Nu staat er tijdelijk een denk wel 10 jaar oude Aldi TV

dhc

Re: Coulance Philips

Ongelezen bericht door dhc »

Je moet bij de verkoper zijn....niet bij de fabrikant!

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Wat kost een vergelijkbaar toestel nu nog... na 3 jaar ?

prem

Ongelezen bericht door prem »

Ouderwets denken heet dat Vogels. Philips, Miele, Volkswagen, allemaal links ingehaald met grote snelheid. Heb net een telefoontje gehad met een relatie, heeft een BMW 740xd, toch niet een boodschappen autootje. Hele xdrive systeem naar de k^#te omdat ie 40 of 50 km. heeft doorgereden met runflats na een lekke band, banden die er standaard af fabriek opzitten.
Nu maar een KIA zegt ie.
Was even off-topic, excuses.

RZK

Ongelezen bericht door RZK »

Herkenbaar! Hier precies hetzelfde. Wat een waardeloze service bieden die lui joh. Kan me niet voorstellen dat er van mij verwacht wordt dat ik om de 2 jaar een televisie aanschaf van € 1000,00. En bij mij willen ze niet eens aangeven waar die "coulance" dan uit bestaat.

Het interesseert ze niets.

--
In februari 2013 heb ik een Philips televisie aangeschaft. Het is een erg dure televisie waarmee ik, dacht ik, lang zou doen. Niets is minder waar. Binnen korte periode viel de televisie uit en startte deze opnieuw op. Zulks meerdere keren voordat ik "normaal" televisie kon kijken. Dit gebeurde binnen de garantietermijn. Contact opgenomen met de Klantenservice van Philips. Zij legden uit dat het een kwestie van een softwareupdate was. Niets om mij zorgen over te maken. Update uitgevoerd en inderdaad. Even was het probleem weg. Helaas was dat voor korte duurt. Philips speelt het erg slim. Er is namelijk gewoon iets mis met mijn televisie, maar voor korte tijd kon het probleem worden opgelost met een software update. Inmiddels zit ik buiten de garantie en doet zich het zelfde probleem voor. Nu veel erger dan toen, maar precies het zelfde probleem. Wederom gebeld met de Klantenservice. Er kan geen update worden uitgevoerd, wel een reparatie. Maar ja, jammer joh! U zit buiten de garantietermijn dus die is voor eigen kosten. Aangegeven dat ik het hier niet mee eens ben. Overleg met een supervisor. Het antwoord was nog steeds nee. En waarom? "Omdat ik ook wel een tv kan kopen en de volgende dag kan bellen met de KS en aangeven dat er een probleem is. En dan als er daadwerkelijk een probleem is het willen verhalen op de producent". Ik heb nog nooit zo een stompzinnig antwoord gehoord. Ik heb gebeld met een specifiek probleem, waarvan ik het bestaan niet eens zou afweten als ik het niet ervaarde. Ik verwacht dan ook dat Philips dit probleem, wat zich sinds de garantieperiode al voordoet, op haar kosten oplost. Zo niet zal ik verdere juridische stappen nemen. Van een dergelijke dure televisie van een A-merk mag ik verwachten dat de levensduur langer is dan 2 jaar. Daar zulks niet het geval is, is er sprake van een ondeugdelijk product en dient u dit op uw kosten te repareren danwel vervangen. Ik ga niet akkoord met een "coulanceregeling" waarvan niemand de inhoud wenst te vertellen. Wat een schandalige service. Dat verwacht je niet als je iets koopt van een A-merk.

Gesloten