LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Defecte digitale ontvanger

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
E.R.

Defecte digitale ontvanger

Ongelezen bericht door E.R. »

Ongeveer 2 weken terug gebeld met Ziggo dat mijn digitale ontvanger voor de interactieve televisie vast loopt, als je op het volume knopje drukt gaat hij uit of springt op een ander kanaal enz. De medewerker van ziggo heeft het apparaat vanaf die kant gereset, opnieuw opgestart en noem maar op. Uiteindelijk gaf hij toe dat het apparaat stuk was. We hebben een afspraak gemaakt voor de maandag erna dat er een service monteur een nieuw apparaat zou brengen en komen installeren, best wel service. Nou mooi niet dus er kwam iemand langs om de kabel door te meten. Hem het hele verhaal uitgelegd wat de afspraak was enz. Hij gaf ook aan dat het apparaat vervangen moest worden, maar dat hij dat niet mag doen, u wordt vanmiddag terug gebeld meneer voor een nieuwe afspraak. Hele dag zitten wachten maar terug bellen ho maar. Uiteindelijk zelf gebeld. Ik krijg een aardige dame aan de lijn, u terug bellen? Heeft u een momentje? Na 5 minuten komt zij weer aan de telefoon, u wordt vandaag helemaal niet terug gebeld, waarschijnlijk morgen, en de gebruikelijke boodschap: "Maakt u zich geen zorgen het komt wel goed". Klinkt als de Roosvicee reclame.
Uiteindelijk de volgende dag maar eens terug gebeld, van het wel bekende kastje naar de muur gestuurd. Iedere keer weer krijg je te horen: "O maar dan moet u een andere keuze maken in het keuzemenu, nee we kunnen u niet door verbinden". Na enige tijd iemand aan de lijn gekregen die mij kon helpen, het apparaat moet op gestuurd worden en daarvoor heb je een sticker van ziggo nodig, weer een ander verhaal. Als ziggo het serienummer van het apparaat heeft krijg je de sticker z.s.m. thuis gestuurd en als ziggo het apparaat binnen krijgt, krijg je tijdelijk een vervangend apparaat. Nu ruim een week verder en nog geen sticker, ben benieuwd wat voor sticker het is.... Ben bang dat ik ook geen vervangend apparaat zal krijgen. Vandaag nog een keer gebeld, duurde 5 minuten maar dan heb je wel weer een antwoord: "Het komt allemaal wel goed". Kan het webteam hier iets mee?

Ziggo Web Linda

Re: Defecte digitale ontvanger

Ongelezen bericht door Ziggo Web Linda »

Beste E.R,

Uiteraard wil ik kijken wat ik voor u kan doen.
Graag ontvang ik hiervoor via een privebericht uw gegevens, zoals postcode en huisnummer of klantnummer. Daarnaast ook graag een telefoonnummer waarop ik u eventueel kan bereiken.

Met vriendelijke groet,

Linda, Webcare Ziggo

gravitone

Ongelezen bericht door gravitone »

Klinkt alsof niet het apparaat defect is, maar de afstandsbediening zijn werk niet goed meer doet. Probeer eens een verse set batterijen, en maak met wat alcohol en een wattenstaafje het infrarood oogje van de afstandsbediening eens schoon. Mocht dit niet werken dan treed er waarschijnlijk kortsluiting op in de printplaat van de afstandsbediening. Is er niet toevallig een glas cola o.i.d. overheen gegaan?

E.R.

Ongelezen bericht door E.R. »

Na mijn eerste berichtje geplaatst te hebben op het forum, had ik binnen een paar uur al een reactie van Ziggo. Ik heb mijn gegevens door gegeven en diezelfde middag al een bericht terug dat ik de vrijdag erop een nieuwe decoder zou ontvangen. Ik heb hem inmiddels binnen met dank aan Linda van Ziggo. Gelukkig is het probleem nu opgelost.

Harry De Dekker

Ongelezen bericht door Harry De Dekker »

Ziggo wordt steeds beter :wink:

Gesloten