LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Delta televisie ruis op de buis Media center en oude tv?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
ejk999

Delta televisie ruis op de buis Media center en oude tv?

Ongelezen bericht door ejk999 »

Ik ben enorm benieuwd wie er allemaal last heeft van de actie van de Delta TV (doelgroep in Zeeland) die al haar televisie kanalen op 11 november 2008 heeft veranderd. Ik heb het hier voor ANALOGE televisie

Dit heeft tot als gevolg dat ouderen en jongeren enorm worden gedupeerd en Delta zelf trekt zich er niets van aan, ze sturen je (na 30 minuten in de wacht te hebben gestaan) meet een kluitje in het riet.

Wat is het probleem?
1) Oude televisies die bijvoorbeeld geen originele afstandsbediening hebben kunnen niet meer worden geprogrammeerd (dit benadeelt met name oudere mensen)
2) De jongere generatie (waar ik toe behoor) werkt regelmatig met windows media center. Windows media center (ook wel MCE genoemd) werkt met een EPG, dat staat voor Electronische Programma Gids. Deze gids zorgt ervoor dat wanneer je binnen MCE jouw postcode invult er een gids komt van jouw regio (bijvoorbeeld UPC, KPN, Ziggo of Delta). Delta is mijns inziens verantwoordelijk voor het doorgeven naar de beheerder van de EPG dat zij haar kanalen heeft veranderd.

Na de wijziging van Delta is voor mij niets meer bruikbaar en heb ik ruis op de buis.

Reageer aub massaal op dit bericht zodat we delta ertoe kunnen bewegen haar verantwoordelijkheid te nemen en onze ruis van de buis te halen. Delta heeft het callcenter ingericht om domme antwoorden te geven zoals ga naar microsoft, of stel je mediaplayer anders in (dat er niets mee te maken heeft) en zelf: ga naar onze dochter zeelandnet, daar hebben we afspraken mee.

Uiteraard ook graag reactie wanneer jullie een oplossing hebben of weten wie de beheerder van de EPG is waar MCR contact mee maakt.

Thanks!

ejk999

Re: Delta televisie ruis op de buis Media center en oude tv?

Ongelezen bericht door ejk999 »

oplossing voor het voorgaande probleem is te vinden op www.hulp.net

Gesloten