Specs:
PHILIPS DCR 2020 (model nr: DCR2020/03)
Ik kan het nog erger vertellen:
tijdje geleden een @home abo genomen op DigiTV met een Philips decoder die ik via hun webwinkel gekocht heb. Na enkele weken blijft de power lamp continu branden, na telefonisch contcat met de helpdesk blijkt het een update te zijn en er wordt mij verzocht om af te wachten en anders de volgende dag nogmaals te kijken. Nou..volgende dag, hetzelfde, ik weer bellen en op verzoek de stekker eruit halen en na 15 minuten weer erin stoppen en opnieuw proberen....mooi niet dus....hij weigert dienst.
Na enekele telefoontjes met @home klantenservice wordt mij eerst verteld dat ik langs een reperateur moet en op eigen kosten dit laten verhelpen..dit pikte ik niet aangezien het via hun aangeschaft is, na lang doordiscussieren kreeg ik de adres gegevens van hun reperatie service in Roosendaal (ETB), deze procedure zou ongeveer 5 weken in beslag nemen.....
inmiddels ben ik nu 5 weken + 1,5 maand en tig telefoontjes verder en nog steeds geen apparaat of enige vorm van status wat er nu is en waar hij blijft. De helpdesk/klantenservice wil als er gebeld wordt elke keer weer opnieuw al mijn gegevens en het "barcode-nummer" van het pakketje dat verzonden is, dan zullen zij een mail sturen om de status op te vragen. Dit is nu zogenaamd al 3 keer gebeurt, en als ik na de 2e keer vraag of er al nieuws is (zogenaamd namen zij contact met ons op) dan krijg ik doodleuk te horen dat er geen mail verstuurd is dat er geen melding is gemaakt in het systeem, de persoon biedt op dat moment aan om het wel te doen.....ik gaf het nog 1 kans.....na 1 week wachten bel ik wederom op en krijg te horen dat er niks is verzonden en dat er geen melding is gemaakt.
Ik ben dus des duivels op die !@#$ achter de telefoon. De enige keus die zij mij telkens geven is dat ik hun een mail laat sturen of ik moet een klacht indienen bij
[email protected].....
ik heb die persoon maar gemeld dat dat geen service is!
Maar ja...ik zit ondertussen nog steeds zonder decoder en zonder info...
Vuile !@@#!# van een @Home, ik ben klaar met hun, ik zal nooit en te nimmer meer een product/dienst van hun afnemen (stroom heb ik inmiddels ook ergens anders want Essent is ook een crimineel) en zal ook geen reclame maken die hun in een positief daglicht zet.
*zucht*
Ik voel mij dus G. Dupeert!