Het ging goed tot zo'n half jaar geleden. Het beeld was zwart. Ik bellen en wat bleek mijn gegevens stonden nog op het oude adres. Het verhaal netjes uitgelegd en het meisje begreep mij. Mijn digitale ontvanger moest er gewoon bij gezet worden, mijn ouders zijn de hoofdbewoners, zei ze nog.
Sindsdien wordt er in een keer de kosten van de kabel eraf gehaald, zonder toestemming ook nog, betaal ik in een keer niet meer elke maand voor Ziggo en worden er vreemde bedragen (26,20 per 2 maand) van mijn rekening gehaald. En als klap op de vuurpijl ontvang ik een brief, die overigens verkeerd geadresseerd is, van Boss incassobureau. Ik zou in de maanden oktober (27,00) en december (37,00) niet betaald hebben. En daarnaast zouden mijn digitale ontvanger afgesloten worden en het internet en mijn e-mailadres. Zou ik knap vinden aangezien ik geen internet van Ziggo heb laat staan een e-mailadres. Voor mijn gevoel hebben ze de verkeerde mensen belast. Maar ja wat verwacht je ook van ze.
Ik weet niet wat dat voor bedragen zijn en ik heb nooit een herinneringsbrief gehad. En nog erger is is dat brief door anderen is open gemaakt. Ik voel me zwaar beledigd door Ziggo en ik zeg Ziggo op. Wat een zootje daar. En ik zou tegen Ziggo willen zeggen 'steek die contract maar in een plek waar de zon niet schijnt'
![Twisted Evil :twisted:](./../images/smilies/icon_twisted.gif)
Om het toch positief te eindigen denk ik maar zo, slechte karma. Eerlijkheid duurt het langst.