LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digitale tv van Versatel incl voetbal en telefonie een ramp!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
peterdv

Digitale tv van Versatel incl voetbal en telefonie een ramp!

Ongelezen bericht door peterdv »

Hier mijn bevindingen,
:cry: Op 12/09 is er bij mij een Versatel verbinding aangesloten en van af die dag heb ik een en al ellende, storingen, vervormde beelden of nog erger helemaal geen beeld.
En dat is sinds 7/11 bij mij het geval!
Ik heb destijds Versatel aangeschaft om lekker naar voetbal te kunnen kijken dat werd mij tenminste beloofd, maar niets van dit alles. Éen brok ellende en dat betekend geen voetbal dus alleen ergenis.
Nou bestaat er wel een klantenservice cequ telefoondienst maar die weten ook geen oplossing voor bestaande problemen.

Alleen standaard antwoorden weten ze uit te kramen zoals, haalt u de stekker er maar even uit voor 10 sec en daarna er weer in dan doet hij het waarschijnlijk wel weer...mooi niet.
En weer blijf je met je problemen achter. Uren heb ik inmiddels al aan de telefoon doorgebracht en ben nog geen steek verder, alleen gekleurde strepen op mijn scherm en dat nodigd niet bepaald uit om naar te gaan kijken....!
Op 20 okt zou er een instalateur komen om versatel telefonie aan te leggen ik neem er een middag vrij voor en komen ze doodleuk niet opdagen! (Bij niet thuis brengen wij 40 euro in rekening stond er op het formulier) En nu beweren ze ook nog eens dat ze wel geweest zijn wat natuurlijk onmogelijk is! Ik heb de hele middag op de uitkijk gestaan in mijn woonkamer.

Kijk als dat wel zo is gooi dan een briefje in de bus van wij troffen u helaas niet thuis! Niets geen kennisgeving, totaal niets! Tot overmaat van alles worden er wel betalingen van mijn rekening afgehaald die niet
overéén kwamen met het pakket waar ik voor gekozen heb! Ik zou 52 euro per maand gaan betalen en ze halen 79 euro van mijn rekening ik heb dit inmiddels terug gevorderd.
Doodziek wordt ik hier van het enige wat ik van versatel over heb gehouden is een hoge telefoon rekening, want dat service nummer valt niet in het pakket wat ik genomen heb! Dit zijn dus extra kosten die bij die 52 euro per maand worden opgeteld tel uit je winst.
Ik heb inmiddels een mail naar Radar gestuurd met de vraag of ze deze problemen in een tv uitzending zouden willen behandelen, en ben tevens bereid dit nader in de uitzending toe te lichten.

Ik hoop van harte dat Versatel hier nu eindelijk wat aan gaat doen want dit lijkt nergens op.

Peter de vos.

karr-2

Re: Digitale tv van Versatel incl voetbal en telefonie een ramp!

Ongelezen bericht door karr-2 »

Hoor ik daar vaag "Ik wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, maar heb nu alleen problemen" klinken.....

Je krijgt waar je voor betaald zeg ik altijd maar. Versatel zuigt zoiezo, dat had je na wat simpel zoekwerk op Internet kunnen weten. Dat je het dan toch neemt, is je eigen verantwoordelijkheid.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Dankzij de zeer intelligente reactie kan iedereen zien met welk niveau mens we hier te doen hebben. Voetbal en intelligentie gaan nu eenmaal niet samen....

peterdv

Ongelezen bericht door peterdv »

:D

JoostS

Ongelezen bericht door JoostS »

@ karr-1,2,3

Reageer eens normaal!
Of reageer niet.
Want hoe kun je nou zeggen dat je krijgt waar je voor betaald als je überhaupt niks krijgt, behalve dan strepen op je televisie.

Groet,
Joost

mols04

Ongelezen bericht door mols04 »

Nou het is bij ons iets beter dan wat ik hier lees maar het laat wel vel te wensen over.
Ergens half november krijg ik bericht dat ik over ga van adsl naar 4 mb alles in een, volgens versatel was alles klaar behalve bij mij thuis want de monteur moest nog komen, afgesloten van internet voor 1 week.
zonder verder bericht van versatel

Na anderhalve week gedraaid te hebben wederom weer gen internet geen telfoon geen digitale tv, dit duurd minstens 1 dag.
Per telefoon zijn ze onbereikbaar, uren kan je wachten niets.

Dan krijg je de rekening op zich geen afwijkende dingen maar wel als de rekening van de kpn ook in de bus valt,en alvast voor de volgende 2 maanden gaat afschrijven, ik dacht ik heb alles toch bij versatel ook mijn telefoon rekening.
Versatel geeft niet thuis.
En dan mag je vernemen dat 4 mb niet voldoende is om alles te laten draaien, je tv gaat langzaam en je ziet alleen maar frames waarachteraf ook nog geluid bij hoort.

OP veschillende forums is me al verteld dat 4 mb niet genoeg is want digitale tv heeft minimaal 6 mb nodig, gemeld bij versatel
Wat zeggen ze is niet waar, dus hun eigen monteurs hebben er geen verstand van blijkbaar.

al met al versatel ij niet wat ze beweren te zijn

fm :oops:

petra02

Ongelezen bericht door petra02 »

ik heb sinds oktober versatel nog steeds heb ik geen voetbal en ze maken reklame dat het 39.95 per maand kost maar dan moet je niet je huis telefoon gebruiken als die het doet negen van de tien keer heb ik geen telefoon

rovanitel

Ongelezen bericht door rovanitel »

Ik heb sinds 16-08-05 de 20Mb met voetbal.
Bellen is gratis naar alle vaste nummers.

Ik heb tot enkele weken afentoe problemen gehad met bellen (geen kiestoon) maar momenteel is alles tiptop.
Internet is supersnel en geen problemen.
TV is prima, veel scherper dan UPC, waar veronica, sbs6 en ned 2 niet om aan te zien zijn.

Monteur heeft hier alles aangelegd, prima en volgens afspraak.

Gesloten