LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [Digitenne] 55 cent extra zonder aankondiging

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
QkEterror

[Digitenne] 55 cent extra zonder aankondiging

Ongelezen bericht door QkEterror »

Na drie maanden prima tevreden geweest te zijn geweest over Digitenne sta ik nu weer verbaasd over de brutaliteit van KPN. Ik krijg net van ze een mailtje met de factuur, kost het opeens 55 cent extra. Op zich is de 55 cent niet het probleem. Digitenne is nog steeds goedkoper dan kabel (wat natuurlijk vooral aan de kabel bedrijven ligt) en waarschijnlijk hebben ze bij die bedrijven net zo weinig respect voor hun klanten. Toch lijkt het mij een goed idee om hier wat aandacht aan te besteden, want als dit de normale gang van zaken wordt bij bedrijven denk ik dat ik maar helemaal stop met alle diensten en dat wil ik natuurlijk liever niet :wink:

feest01

Re: [Digitenne] 55 cent extra zonder aankondiging

Ongelezen bericht door feest01 »

hallo,

wij hebben hetzelfde voorval.
eerst was het 6,95 en nu sinds oktober ineens 7,50 per maand.
gebeld naar kpn en die zegt dat dat klopt en dat daar een aankondiging van naar de klanten is gegaan.
dus niet,wij hebben niks ontvangen.
naar ons weten hebben wij een contract voor 6,95 per maand en daarvan 3 maanden gratis waarvan 1 met de actie en 2 met de lidkaart van spoor.
nu weten wij ook niet wat wij terug krijgen 6,95 of 7,50?
maar dit is toch niet normaal dat dit zomaar kan.
graag zien wij dit behandeld wordt in radar op de tv.
want wij zijn vast niet de enige.
graag horen wij van andere die ook het zelfde hebben gekregen?

mvg
een boze klant.

nokowow

Ongelezen bericht door nokowow »

Hallo.

Ik heb wel een keurige brief gehad.
waar in werd uitgelegd dat het niet helemaal kosten dekkend was.
vandaar de kleine prijsverhoging.

Het is toch in verschillende forums aan de orde geweest dat er een verhoging gaande was.

En je na jaren lange klant bij @home(nu ziggo) :x
ben ik wel andere prijsstijgingen gewend die vaak zonder brief gewoon werden verhoogd met als reden dat ze gewoon het verhoogden.

Met deze prijs die kpn hanteert en de kwaliteit die ze daar voor leveren,
vind ik het een nog steeds een zeer goed aanbod !!!
(maar dat is persoonlijk mijn mening).

Groeten uit Sneek.

QkEterror

Ongelezen bericht door QkEterror »

Ik ben het ermee eens dat het nog steeds goedkoper is dan de kabelbedrijven die net zo hard niet goed met hun klanten omgaan, maar dat betekent toch niet dat bedrijven sowieso alles maar kunnen maken. Dit is gewoon echt slecht. Daarbij is het gewoon echt gelul dat het niet kostendekkend is. Als dat niet zo zou zijn zouden ze het echt niet aanbieden en daarbij wordt het natuurlijk ook relatief goedkoper voor KPN aangezien de technieken erachter ook steeds goedkoper worden. Waarschijnlijk verdienden ze er niet genoeg op volgens de aandeelhouders.

Gesloten