[email protected]
Hier kunt u uw ongenoegen kenbaar maken.
Gemaakte telefoonkosten gewoon declareren en ik heb voor 48 minuten gewoon mijn 7,20 terug.
Moet hierop 6-8 wachten wachten maar KPN gedreigd met extra kosten.
Voor 15-12-2008 staat het op de rekening.
Ook de 90,00 voor het inmiddels in ontvangst genomen digitenne oakket staat voor 15-12-2008 op de rekening.
Aanpakken deze vorm van rentetrekkerij door het geld 6-8 weken vast te houden.
Wie bedenkt dit toch allemaal?
Het is voor mij allemaal legale criminaliteit
BEricht kpn
Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden.
Uit controle van uw gegevens in onze systemen is gebleken dat er op 25 november 2008 een opdracht is aangemaakt voor het crediteren van EUR 7,20.
Gemiddeld duurt het zes tot acht weken voor dit bedrag op uw bank-/giro rekening is bijgeschreven. Vriendelijk vragen wij om uw geduld.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
XXXXXX
Mijn e-mail aan KPN:
Vandaag gaat de module via TNT naar het adres zoals opgegeven in de
verpakking.
Wij verwachten UITERLIJK binnen 2 week, maar voor 15 december 2008 >> het
bedrag 7,20 Euro + 90,00 Euro op REK.: xxxxxxxxxxxxxx
Ik zie geen enkele redenen waarom dit 6 tot 8 week moet duren,
immers kpn wil het geld ook graag op tijd.
Wij gaan geen contact meer opnemen met welke telefonische dienst
van > KPN dan ook, mijn message is duidelijk.
Begrijp ook niet waarom nog weer met 0900-0244 gebeld moet worden,
om deze afdeling aan het werk te houden?
Alles gaat compleet naar u retour.
Overigens is het schandalig dat u mij vanaf 1 november 2008 3,5
week > laat aanmodderen met een product en niet eerder overgaat tot het
verzenden van een nieuwe Smardcard.
Ook onze buren werkte de smardcard eerst niet, stond nog op een
abonneehouder uit Rotterdam, andere vrienden heb ik afgeraden
internetbellen plus te cancelen en dat is ook gelukt.
Ook dit ging moeizaam, maar is geluk.
Het blijft echt bagger bij KPN.
Succes!!!!