LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digitenne KPN

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Wimpi
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2006 14:50

Digitenne KPN

Ongelezen bericht door Wimpi »

Ik had DIGITENNE van KPN genomen en 89,95 € betaald voor de ontvanger, maar de ontvangst viel tegen dus heb ik alles terug gestuurd en zou zoals beloofd de 89,95 € van de ontvanger op mijn rekening worden terug gestort, die ik eerst vooraf moest betalen.
Inmiddels is het 10 weken verder maar nog geen terugstorting ontvangen en elke keer hebben ze een andere smoes, maar wel 10 eurocent per minuut betalen om per telefoon 0900-0576 15 a'20 minuten in de wacht staan.
Zijn er nog meer mensen die dit onsmakelijke praktijken ondervinden bij de KPN.


W.Schuurman

janbemel
Berichten: 47
Lid geworden op: 06 mar 2007 11:15

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door janbemel »

Dat denk ik zeker wel. Kijk maar eens door de forumonderwerpen hier. Het zit vol met geklaag over soortgelijke aangelegenheden, met name bij KPN/Digitenne en UPC. Ben ik blij dat ik er niet aan gebonden ben bij de KPN 8) !

wpr
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 sep 2007 15:49

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door wpr »

Inmiddels wacht ik ook al 12 weken. Heb recht op terugbetaling van de ontvanger plus 4 maanden gratis kijken.

KPN betaalt helemaal niets terug.

Wat ik me afvraag is hoe het mogelijk is dat zij het Thuiswinkel Waarborg kunnen hebben gekregen want die verplichten terugbetaling binnen 30 dagen???

Waarom maakt Radar geen vuist tegen dit lakse terugbetaal beleid van KPN?

queenmum
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 dec 2005 15:39

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door queenmum »

Mijn moeder kreeg haar geld ook alsmaar niet terug... ik heb voor haar gebeld, en kreeg te horen dat het geld binnen een maand was overgemaakt.
Dat klopte, mijn moeder had haar eigen rekeningnummer opgegeven ipv hun gezamenlijke nummer, dat was ze vergeten.
Ik heb maar nederig excuus gemaakt naar de medewerker, die overigens heel aardig was.
Ze hebben dus ook een lijst met uitbetalingen met alle gegevens, dus op welke datum op welk rekeningnummer is overgemaakt.

gerrie09
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:35

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door gerrie09 »

Ook ik ben nu 3 maanden bezig om mijn 89,95 euro terug te krijgen .
Iedere wordt er gezegd dat ik binnen 3 weken mijn geld terug krijg maar als je ze na 3 weken belt om te zeggen dat het nog niet binnen is krijg je als antwoord dat het nu geactiveerd is en dat ze het binnen een week overboeken.KPN is gewoon is een bedrijf dat over lijken gaat en je gewoon aan het lijntje houd.
Wie kan mij met dit probleem helpen :twisted: :evil:

Sabina_K
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2007 10:15

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door Sabina_K »

Vroeger was KPN nog eens een betrouwbaar bedrijf.
Nu zijn ze aan het uitbreiden, maakt niet uit op welke manier.
Na een proefperiode Digitenne en terugsturen van spullen heb ik een brief ontvangen van KPN met bevestiging van het opzeggen.
Twee weken later kreeg ik een nieuw jaarabonnement met een ander abonneenummer gekoppeld aan mijn rekeningnummer!!!
En bij KPN kan niemand er iets aan doen, het was niet de bedoeling.
Wat nu?

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Heeft u geld tegoed???

Toets eens Directincasso in en vraag hun eens naar hun "laatste aanmaningsservice".
In heel veel gevallen helpt dit beter dan urenlang aan een telefoon te hangen.

Grootvader

elynasedai
Berichten: 136
Lid geworden op: 22 mei 2006 17:21

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door elynasedai »

Ik heb sinds een paar dagen Digitenne en het werkt goed :)

Ik heb alleen maar éénmalig 14,95 betaald (voor de smartcard) en dan 6,95 + 3,00 abonnementsgeld in de maand.
Dan heb ik 2 kastjes, 2 antennes en 2 smartcards..

ginger
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2005 19:56

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door ginger »

Ik wilde onlangs een tweede twintuner aanschaffen van Digitenne bij KPN om op een tweede tv-toestel ook op "timer"op de kunnen nemen. Deze twintuners zijn plotsklaps niet meer te koop!! Geadviseerd werd om een harddiskrecorder van KPN van 289 Euro aan te schaffen. Op deze recorder kunnen echter geen DvD's afgespeeld worden. Dus als men een Dvd-recorder met harde schijf heeft gekocht kan er niet meer voorgeprogrammeerd opgenomen worden omdat de twintuner er niet meer is. Om dus nu een tv-programma op te kunnen nemen als men niet thuis is word je gedwongen op een harddiskrecorder van KPN aan te schaffen met daarbij een DvD-speler om je gewone DvD's af te kunnen spelen. De aangeschafte DVD-recorder met harde schijf kan bij wijze van spreken de prullebak in.

Simon_W
Berichten: 31
Lid geworden op: 10 aug 2007 21:41

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door Simon_W »

Tja Ginger, en al heb je een recorder met harde schijf ... probeer daar maar eens de laatste firmware bij te krijgen. Die heb je n.l. nodig voor het meest scherpe beeld dat die apparaten kunnen leveren en ze zijn niet bereid de nieuwe software op het netwerk te zetten.

ginger
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2005 19:56

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door ginger »

Simon,
bedankt voor je reaktie maar ik begrijp niet precies wat je bedoelt. Ik heb momenteel een DvD harddisk-recorder van het merk LG en in combinatie met mijn twintuner werkt deze uitstekend. Het gaat mij om het feit dat ik een tweede twintuner aan wil schaffen om op een tweede toestel op timer op te kunnen nemen en dit nu niet meer mogelijk is. Ook het werven van abonnees voor Digitenne vind ik zeer misleidend omdat de twintuner niet meer geleverd wordt en men dus uitsluitend met de recorder van KPN nog op kan nemen indien men bv. niet thuis is. Wat je met firmware bedoeld is mij niet bekend.
Zijn er nu echt niet meer gedupeerden met dit (overigens luxe) probleem en hoe kunnen wij KPN hierover aanspreken !!!! Ik heb al gemaild naar KPN en kreeg geen duidelijk antwoord.

Ayla

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door Ayla »

het is al opgelost super :D
Laatst gewijzigd door Ayla op 23 okt 2007 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Directincasso.

Wel eerst contact men dit incassobureau gehad?
Vast niet!
Mijn ervaring met dat bedrijf is in ieder geval zeer positief geweest.
Zou ik kritische punten hebben ontdekt of addertjes in het gras dan zou ik dit ook gemeld hebben!!

De gemiddelde krediteur/consument moet juist blij zijn hetzelfde wapen te kunnen gebruiken waarmee bedrijven en bedrijfjes (zoals bijv. Sanadirect e.d) zo mee schermen.

En geloof mij, directincasso kan meer en heeft meer expertise in huis dan menig ander incassobureau!.
Ik hoop dan ook niet dat uw antwoord een bepaalde suggestie wil wekken.

Grootvader

Simon_W
Berichten: 31
Lid geworden op: 10 aug 2007 21:41

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door Simon_W »

@Ginger "Wat je met firmware bedoeld is mij niet bekend".

Ik bedoelde de software die op de Samsung recorders van KPN zit. Die is onlangs een tijdje online gezet (tot 6 juni) en dat levert een betere ontvangst en scherper beeld maar als je toevallig die update gemist hebt dan is er geen manier waarop je deze alsnog kan krijgen hoewel een klein bestandje is dat ze net zo goed continu online kunnen zetten. Samsung geeft de schuld aan KPN en andersom. Echt een schande ...

Ayla

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door Ayla »

Vandaag netjes mijn geld gekregen van KPN.
En vanmiddag belde iemand van kpn of ik het al ontvangen had, dus al met al zorgn voor niets :D

Dutchman
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 okt 2007 19:39

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door Dutchman »

Ik zit tijdelijk zonder werk en ga dus al een tijdje als uitzendkracht door het leven.
Een tijdje terug heb ik gewerkt voor KPN, inderdaad, op de afdeling Digitenne.

Ik gaf de mensen die € 89,95 terug. Probleem is daar dat de manier van werken veel te ingewikkeld is. Er kan gemakkelijk een foutje gemaakt worden met het rekeningnr. oid waardoor de klant nog langer moet wachten.

KPN is een groot bedrijf, een nadeel ervan dat het allemaal wat logger gaat.
Als klant is het belangrijk aan de bel te blijven trekken, zij het via de site of anders via de telefoon.
Schelden heeft geen nut. Integendeel zelfs, uitzendkrachten durven je dan niet terug te bellen.
Zelf heb ik lang overwogen Digitenne te nemen. Ik ga dat nu zeker niet doen. Ik heb de cijfers gezien en verhoudingsgewijs gaan er erg weinig dingen fout bij Digitenne. Maar als je één van de 'pechvogels' bent moet je vooral erg veel geduld oefenen.
Uiteindelijk komt het goed.
Maar ik heb al heel wat gefrustreerde klanten teruggebeld, en eigenlijk moet ik ze allemaal gelijk geven.

Wel vreemd dat niemand het heeft over al die boeketten bloemen die er verstuurd hebben...

Geen werk voor mij, dat KPN, ik heb een ander idee bij klanten helpen..

allemeta15
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2007 13:03

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door allemeta15 »

Wij hebben 10 maanden geleden een Sony Harddisk-recorder gekocht en hebben digitenne van KPN. Wij krijgen het maar niet voor elkaar deze aan te sluiten. Kunnen alleen het kanaal opnemen waar wij naar kijken. Al een paar keer KPN gebeld en ook de winkel waar wij hem gekocht hebben, maar kunnen ons ook niet echt verder helpen. Het moet een schitterend ding zien die recorder, maar wij hebben er zo niet veel aan. Weet iemand hoe het werkt? en lukt het uberhaupt wel, deze combinatie? Gr. Meta

Dutchman
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 okt 2007 19:39

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door Dutchman »

Als ik dat zo lees lijkt me dat een probleem of storing in de recorder.
Het signaal komt gewoon binnen, in dit geval dan via Digitenne, maar het apparaat moet in staat zijn 2 dingen tegelijk te doen, zeg maar.

Is er niet een helpdesk ofzo van Sony zelf? Via de website ofzo?
Is natuurlijk jammer, zo'n prachtig apparaat. Het mooie is dat je het ene hoort te kunnen opnemen en het andere kijken...

Ayla

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door Ayla »

=dutchman


Wel vreemd dat niemand het heeft over al die boeketten bloemen die er verstuurd hebben...
Wat voor boeket bloemen

GJ-67
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2008 16:07

Re: Digitenne KPN

Ongelezen bericht door GJ-67 »

Ik heb half februari 2008 digitenne geprobeerd en had 0,0% onvangst en heb de decode direct retour gestuurd. Kpn heeft alles ontvangen en dat bevestigen ze, maar er word geen terugbetaling gedaan. Inmiddels is het mij al 3 keer beloofd dat binnen 4 weken het bedrag teruggestord word, maar helaas ben ik al 3 keer teleurgesteld. Inmiddels heb ik wel een directe nummer gekregen en vaste mensen van kpn die mij helpen en ze zeggen ook dat ik recht heb op teruggave, maar dat digitenne het steeds weer tegenhoud en dat is iets waar hun niets tegen kunnen doen en dat ze zelf ook aangegeven hebben dat bij digitenne steeds weer fouten komen waar hun digitenne al voorgewaarschuwd hadden.
Inmiddels heeft een kpn medewerkster een mail naar hogerhand van digitenne gestuurd met mijn telefoonnummer zodat ik hun persoonlijk te woord kan staan en dat ik wel eens wil weten waarom ze niet terugbetalen.

Weet iemand wat ik kan doen om het geld wel te krijgen en kan er misschien beslag op digitenne gelegd worden.

Radar help A.U.B. ik word ziek van KPN en DIGITENNE

Gesloten