LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] digitenne van kpn

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: digitenne van kpn

Ongelezen bericht door ciske »

@dyjanna

waarom zeg je die hele zooi bij kpn niet op, moet je zien dan kan wel ineens alles goed lopen probeer het eens.

vertel mij niks over kpn, op digitenne na heb ik er gelukkig niks meer mee.

highrider
Berichten: 140
Lid geworden op: 05 aug 2008 22:24

Re: digitenne van kpn

Ongelezen bericht door highrider »

Tja , wat een bekend verhaal. Ik zit ook met twee nieuwe kaarten terwijl de oude hier op de plank liggen.

Ik ben overgegaan op schrijven want met bellen bereik je niets. Zodra de schriftelijke bevestiging binnen is dat ze niets doen zet ik me rechtsbijstand erop. Die 30 euro en alle gemaakte kosten komen terug.

Begin het wel te begrijpen. Die kaarten met chip is nog geen euro handel dus leuke neveninkomsten voor de oplichters

Riavanzwellen
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 aug 2011 10:13

Re: digitenne van kpn

Ongelezen bericht door Riavanzwellen »

ja hoor digitenne is helemaal ons ding hier. lekker handig 8)

Klatse
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2011 14:48

Re: digitenne van kpn

Ongelezen bericht door Klatse »

Hallo

Sinds de brand in Hogersmilde is de ontvangst van digitenne slecht tot ZEEER slecht in grote delen van Drenthe, en waarschijnlijk ook in andere provincies.
Ik wil via deze weg vragen of er mensen zijn die de zelfde slechte ervaringen hebben met de klantenservice van KPN.
Via RTV Drenthe heb ik al begrepen dat er meer mensen zijn die klachten hebben en ik hoop dat er via dit medium meer aandacht voor komt.
Bij de klantenservice wordt er veel beloofd maar er komt niets van terecht.
Een belofte van binnen 3 werkdagen terug gebeld te worden duurt nu al meer dan 3 weken.
Buitenantennes worden maar naar een beperkt aantal abbonees verstuurd, net als brieven.
Volgens de klantenservice van KPN kan de storing nog zeker 7 maanden tot een jaar duren.
Hoe zit het dan met het terug storten van de maandelijkse bijdrage, wat ons al beloofd is over de maand juli?
Voor een dienst waarvan je geen of maar beperkt gebruik van kan makem hoef je toch niet te betalen?

Ik hoop op vele reacties zodat radar mischien als mediaiter kan optreden zodat er een gepaste oplossing komt.

Veggie2
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 aug 2011 20:44

Re: digitenne van kpn

Ongelezen bericht door Veggie2 »

Hier werkt Digitenne prima (op een ouderwetse televisie).

Klaasvanuutdrenthe
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2011 11:03

Re: digitenne van kpn

Ongelezen bericht door Klaasvanuutdrenthe »

Klatse schreef:Hallo

Sinds de brand in Hogersmilde is de ontvangst van digitenne slecht tot ZEEER slecht in grote delen van Drenthe, en waarschijnlijk ook in andere provincies.
Ik wil via deze weg vragen of er mensen zijn die de zelfde slechte ervaringen hebben met de klantenservice van KPN.
Via RTV Drenthe heb ik al begrepen dat er meer mensen zijn die klachten hebben en ik hoop dat er via dit medium meer aandacht voor komt.
Bij de klantenservice wordt er veel beloofd maar er komt niets van terecht.
Een belofte van binnen 3 werkdagen terug gebeld te worden duurt nu al meer dan 3 weken.
Buitenantennes worden maar naar een beperkt aantal abbonees verstuurd, net als brieven.
Volgens de klantenservice van KPN kan de storing nog zeker 7 maanden tot een jaar duren.
Hoe zit het dan met het terug storten van de maandelijkse bijdrage, wat ons al beloofd is over de maand juli?
Voor een dienst waarvan je geen of maar beperkt gebruik van kan makem hoef je toch niet te betalen?

Ik hoop op vele reacties zodat radar mischien als mediaiter kan optreden zodat er een gepaste oplossing komt.
Hallo Katse

ik hebt hier zelf ook digitenne van kpn nog net week 1 hier huis

ik zelf via zendmast van groningen
bij wil hij eerst ook niet drenthe maar nu wel via groningen

als geen ontvangst in noord drenthe dan moetje Uw tv-ontvanger opnieuw installeren
op groningen ... als zuiden drenthe van via zwolle instellen

Rtv Drenthe Kanaal 29 van Digitenne

Hoopen zo voldoen op hooge Ben

Groet Van Klaasvanuutdrenthe

Wolter32
Berichten: 212
Lid geworden op: 19 apr 2010 21:41

Re: digitenne van kpn

Ongelezen bericht door Wolter32 »

Bob Schurkjens schreef:@ Truus: ik denk dat je gewoon de harddiskrecorder die je hebt kan gebruiken omdat het digitennesignaal geheel digitaal is. Hoe het zit met zappen tijdens het opnemen weet ik niet.

Je kan de Digitenne recorder ook los kopen à circa 140 euro:

http://tweakers.net/pricewatch/unsorted ... -nbsp.html

Scheelt je 4 euro per maand. Totdat ie stuk gaat. Digitenne is geen HD-tv. Maar ik vind de beeldkwaliteit zelf prima. En geheel storingsvrij (maar dat kan elders weer anders zijn).
Nope kan dus niet want de standaard ontvanger heeft geen 2 tuners. Je kan wel opnemen maar enkel waarnaar je kijkt en ga je zappen dan zie je dat in je opname terug.Met de kooprecorder van Digitenne kan het weer wel maar dan is je eigen recorder weer overbodig.

davega82
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 aug 2011 13:44

Re: digitenne van kpn

Ongelezen bericht door davega82 »

Zag dat jullie over digitenne babbelden; vraagje: ik ben op zoek naar een ander pakket zoals dit internet en tv pakket van kpn (dat ik nu heb). Ik snap dat er meerdere pakketten zijn, maar ik wil graag ALLEEN internet en tv, dus niet zoals bij bijvoorbeeld tele2 internet en tv EN GRATIS BELLEN, want dat is natuurlijk gewoon bij de prijs inbegrepen... En ik wil dr een die zowel degelijk beeld geeft, als stabiel is... iemand suggesties?

evdbeek99
Berichten: 420
Lid geworden op: 06 jul 2007 20:36

Re: digitenne van kpn

Ongelezen bericht door evdbeek99 »

Waarom alles in 1?

Digitenne is het goedkoopst kijken van allemaal. Koop een pc met een mini-itx moederbord en een usb digitenne tuner en je hebt de meest flexibele home entertainment tuner die je je maar kan wensen incl. Blue-ray speler (kan je die losse speler ook de deur uit doen).

Bekijk de laatste films via torrent. Uitzending gemist via de websites van ned 123, rtl of sbs gemist. Youtube voor een leuke documentaire. enz. enz.

Daar kan zo'n interactieve mediabox echt niet tegenop. Zelf merk ik al dat 'live' tv bijna niet meer wordt gekeken bij mij in huis. Dus digitenne voldoet meer dan prima. Dan hoef je alleen nog een stabiele internet provider te nemen. Mijn keus Xs4all, 5 euro extra met bellen (al is Xs4all ook al een beetje vergane glorie helaas).

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: digitenne van kpn

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Als je alleen internet en tv wil:

http://www.internetten.nl/access/adslpr ... &kabel=nee Bijvoorbeeld 17,50 per maand incl. KPN lijnkosten bij T-Mobile (voorheen Online).

+

http://www.edpnet.nl/thuis/digitale-televisie (is gewoon Digitenne van KPN, maar dan verkocht door een andere aanbieder tegen een lagere prijs).

Zo ben je klaar voor 24,50 per maand + eenmalig 25€

Lisbecks
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 feb 2011 17:14

Re: digitenne van kpn

Ongelezen bericht door Lisbecks »

davega82 schreef:Zag dat jullie over digitenne babbelden; vraagje: ik ben op zoek naar een ander pakket zoals dit internet en tv pakket van kpn (dat ik nu heb). Ik snap dat er meerdere pakketten zijn, maar ik wil graag ALLEEN internet en tv, dus niet zoals bij bijvoorbeeld tele2 internet en tv EN GRATIS BELLEN, want dat is natuurlijk gewoon bij de prijs inbegrepen... En ik wil dr een die zowel degelijk beeld geeft, als stabiel is... iemand suggesties?
ik denk dat als je een goede kwaliteit televisie wil, dat je dan altijd aan een pakket vast zal zitten, want dan moet je gewoon interactieve tv hebben... digitenne is prima, maar als je een grote tv hebt, wordt het er niet beter op (alleen al het feit dat er geen hdmi in kan, zegt voor mij genoeg). dus het is kiezen of delen! ;)

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: digitenne van kpn

Ongelezen bericht door ciske »

tot 82 cm ken je prima digitenne hebben , werkt dan goed :D

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: digitenne van kpn

Ongelezen bericht door snepke »

ciske schreef:tot 82 cm ken je prima digitenne hebben , werkt dan goed :D
Ik heb 107 cm en digitenne,werkt perfect(heb wel een buitenantenne)

Erwin uit Oosterhout
Berichten: 396
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54

Re: digitenne van kpn

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

Digitenne is leuk voor op de slaapkamer op een kleine TV.
Zelfs op een kleinere TV kan je soms nog blokken tellen.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: digitenne van kpn

Ongelezen bericht door snepke »

Erwin uit Oosterhout schreef:Digitenne is leuk voor op de slaapkamer op een kleine TV.
Zelfs op een kleinere TV kan je soms nog blokken tellen.
Geen last van

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: digitenne van kpn

Ongelezen bericht door bprosman »

Dan heb jij andere Digitenne dan wij hier in DB want op 107cm kreeg ik m echt niet zonder artifacts.

Erwin uit Oosterhout
Berichten: 396
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54

Re: digitenne van kpn

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

Dat kan dat jij er geen last van hebt.
Als je tevreden bent, dan is dat prima.

Ik heb een tv met digitenne en een tv via glasvezel, beiden KPN.
De techneuten van KPN geven zelfs toe, dat het beeld van de glasvezel nog niet helemaal haarscherp is.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: digitenne van kpn

Ongelezen bericht door snepke »

Heb een tv van 107 cm en 1 van 94cm
Bij alle twee digitenne,perfect beeld.

Heb wel zo'n insteekmodule(zit geen kastje tussen) en buitenantenne

Erwin uit Oosterhout
Berichten: 396
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54

Re: digitenne van kpn

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

Insteekmodule = rechtstreeks in de TV?
Daar heb ik geen ervaring mee, bij mij zit er nog zo'n kastje tussen.

Hoe definieer je perfect?
Misschien ben ik wel een audio/video freak of een azijnzeiker, maar ik blijf af en toe blokkies zien.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: digitenne van kpn

Ongelezen bericht door snepke »

Erwin uit Oosterhout schreef:Insteekmodule = rechtstreeks in de TV?
Ja ,rechtstreeks in de tv (CIS_common interface sleuf)

Hiervoor hadden wij een schotel,was ook goed,maar daar hadden wij allemaal blokjes(bij slecht weer)
En is veel duurder dan digitenne.

Gesloten