ik heb vorige week een bestelling gedaan bij kpn.we wouden weg bij ziggo omdat daar continu storingen waren en we vaker geen signaal hadden dan wel..
nu had ik internet en bellen pakket basis en interactieve tv besteld.
ik kreeg zaterdag ineens een digitenne pakket
ik heb toch interactieve besteld?
als ik inlog bij kpn staat er ook internet en bellen en interactieve tv..waarom dan digitenne.
nou goed we hadden zoiets van joh we sluiten het wel aan,en dan maar zien..de kwaliteit is echt barre slecht,ik heb nog nooit zulke slechte tv gezien ook terwijl het signaal toch op 75 a 80% stond..
ook hadden wij het kidspakket erbij aangevraagd,maar deze zijn helemaal niet te vinden in de lijst,slechts de standaart zender en een hete zender
ik snap er niks van..het andere pakket van de kpn heb ik ook niet niet ontvangen,wel de bevestiging en dat het binnen 4 weken binnenkomt.
in die brief stond ook dat we een mediabox dan kregen?
nu vraag ik mij af,krijg je altijd standaart digitenne toegestuurd als je wat besteld?
en de mediabox,is dat voor interactieve tv?ik snap het echt niet momenteel..
en overigens heb ik nu helemaal geen signaal meer,op geen enkele zender ook niet 123..
er staatoveral een rode balk met geen signaal terwijl alles toch goed staat..ook de provincie (overijssel)
wie weet wat?